Gå til innhold

Barnebursdag på kino

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tjohooo! Femåringen min skal ha sitt første barneselskap, og vi har booket det inn på kinoen om et par uker. Fikk beskjed om at vi har en time til rådighet i kiosken før alle går inn og ser film med popkorn og brus. Men hva skal jeg fylle den timen med? Tenkte å bake en langpanne sjokoladekake siden det er litt sånn standard, men de bruker jo ikke en hel time på å spise litt kake. Kutte opp frukt og ta med kan jeg jo også. Men igjen.... en hel time?

Noen som har gjort dette før eller har noen forslag? Blir mellom 15 og 20 kids i alderen fire og fem år.

Anonymous poster hash: 0be3f...48e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpne gaver (hvis dere har bilen stående i nærheten og kan lempe alt inn før dere går inn)

Spise kake

Dele ut godteri (greit å ha det klart på forhånd, eller en av dere kan kjøpe mens den andre underholder barna)

Ha en lek - type lek som ikke krever mye plass, feks. hviskeleken

Jeg tror tiden kommer til å gå fort!

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om noen som har barnebursdag på kinoen. Og i kiosken til kinoen... :ler:

Anonymous poster hash: 828fd...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om noen som har barnebursdag på kinoen. Og i kiosken til kinoen... :ler:

Er blitt populært her. De dekker på bord og pynter. De på kinoen sa at de har mange fra barneskolene, og en god del fra barnehager. Så ja, populært. Heller det enn McDonalds.

Anonymous poster hash: 0be3f...48e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er blitt populært her. De dekker på bord og pynter. De på kinoen sa at de har mange fra barneskolene, og en god del fra barnehager. Så ja, populært. Heller det enn McDonalds. Anonymous poster hash: 0be3f...48e

Helt enig! Bedre med kino enn McDonalds. :)

Kos dere! Håper bursdagen blir vellykket. Og jeg er helt sikker på at tiden kommer til å fly! Ta flasketuten peker på f.eks under gaveåpningen så går det fort en halvtime bare der :).

AnonymBruker
Skrevet

Ungene klarer fint å aktivisere seg selv i en time. Trenger å rase litt rundt før de skal inn i kinosalen og. Ikke fyr opp med for mye snop da...

Anonymous poster hash: 3731f...e33
Skrevet

Høres gøy ut :) Snopet kan du spare til selve kinoen..

Skrevet

Hvilken film skal dere se? Husk at ikke alle femåringer er så tøffe. Jeg har selv måttet følge en femåring ut av en kinosal, da vi var på kino med barnehagen. Se godt på ansiktene deres, om de viser tegn til ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...