AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg hadde min siste mens 2. mai og syklusen min svinger litt fra 29 til 36 dager. Jeg har ofte sterke eggløsningssmerter som levner liten tvil, men selvfølgelig ikke denne måneden. Vi hadde sex den 16. og 23. mai og allerede rundt den 18. begynte jeg å få ymse symptomer med menssmerter, måtte ofte tisse og ømme bryster. Siden da har menssmertene gått mer og mer over til ilninger (vanskelig og forklare) både i underlivet og nedover det ene beinet. Ømheten i brystene begynte i brystvortene og har sakte men sikkert spredd seg utover i brystene, men på et punkt blir de plutselig steinharde og det pleier de ikke være. Jeg er rimelig sikker på at blodårene på brystene er blitt litt kraftigere, men jeg har trodd det tidligere også og likevel fått mens så jeg stoler ikke helt på den. Etter at jeg fødte for drøye 3 år siden har livmortappen min vært ganske åpen selv de gangene den har vært plugget igjen for å beskytte underlivet utenom eggløsning. I slutten av forrige uke derimot oppdaget jeg at hullet er bittelite og helt plugget igjen. Bortsett fra det har jeg ingen andre symptomer på hverken mens eller graviditet sett bort fra en luktesans som har vært helt vill de siste dagene. Jeg tok en a1 test på fredag som var blendahvit. I dag tidlig derimot ser jeg en svak svak strek men like bred som testestreken og med rosa undertone. Nå har jeg lest opp og ned om skyggestreker, dpo og at så lenge den er rosa i fargen så skyldes det hcg men jeg er livredd for å få noen forhåpninger og dagene siden den 16. mai har vært så forbanna lange. Er jeg den eneste som ser denne streken og når kan jeg i tilfelle ha blitt gravid da? Kan det være at jeg ble befruktet den 16. men at kroppen ikke har kommet skikkelig i gang med hcg produksjonen enda eller er det nærliggende å tro at jeg har IKM fredag førstkommende? Jeg skjønner jo at ingen kan gi meg fasiten og at jeg enda må vente noen dager til, men kanskje noen har noen erfaringer de kan bidra med? Jeg hadde satt veldig pris på det Anonymous poster hash: 5a2dd...62d
missdior Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Du, det der er jo ikke et spørsmål engang... Alle kan se den streken, og det vet du! Grattis!
Fruen92 Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg ser tydelig streken og hvis du forsatt er i tvil, så er dett min første test, og jeg er nå 18+6 :-) Endret 4. juni 2014 av Fruen92
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Tusen takk for svar dere to IKM i morgen og jeg tok en ny test i dag tidlig. Streken er fremdeles svak men definitivt sterkere så alt tyder på en liten februarbaby Anonymous poster hash: 58118...99c 1
Gjest Wei Wei Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Det er en strek der, uten tvil!!! Gratulerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå