AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Er dere flinke til å ta på hverandre, klemme hverandre og kysse litt i hverdagen?Anonymous poster hash: 05d6b...123
Leehyori Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 hmm, etter jobb så er det et kyss, kosen og klemmingen har vi i noen minutter før vi legger oss. Det er også noen ganger at vi ligger i sengen før leggetid og snakker om fortid, ting som plager oss osv.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Trist å si det men det kan gå lang tid mellom hvert kyss. Prøver jeg så er det suss på munnen og ferdig med det. Vi holder ikke rundt hverandre hver dag. Det hender han tar meg i hånden om morgenen. Helt tragisk. Men man venner seg til det. Har heldigvis barn som jeg kan kose med. Det er selvfølgelig ikke det samme, men det er jo nærhet. Anonymous poster hash: 89ecb...596
Gjest Bygdis Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Vi er begge veldig kosete og glad i nærhet, så her blir det mye kos og klemming Nuss og klem om morgenen før vi drar på jobb, nuss og klem når vi kommer hjem igjen, gjerne etterfulgt av at vi holder rundt hverandre Så koser vi når vi feks ser på tv, stryker på hverandre, maserer, klør og holder hender. Legger oss alltid samtidig, da ligger vi og koser før vi sovner Kos er veldig viktig for meg så jeg er veldig glad han også er kosete 1
Lennhy Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Vi er enda i dating fasen så vi får ikke nok av hverandre, håper det aldri forsvinner
following_angels Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Vi bor ikke sammen, men når vi er sammen nå så er det bare kos og kyssing hele tiden. Nå har jeg tross alt vært borte i 10 måneder, og vi har ikke sett hverandre siden januar, men vi har alltid vært sånn. Uansett hvor vi er har vi alltid tid til en klem, holde i hånden, stryke på ryggen, et kyss eller lignende (om vi er med andre) og om vi er alene ligger vi så tett som mulig og kliner xD Snakker også masse sammen og holder alltid rundt hverandre om vi ser en film eller lignende. Heldigvis er begge to veldig kosete, og elsker å bli kost med. Dessuten føler vi oss fortsatt som nyforelskede, så da blir et mye kosing. Har vært sammen i 2,5 år.
Crobern Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Vi er begge veldig kosete og glad i nærhet, så her blir det mye kos og klemming Nuss og klem om morgenen før vi drar på jobb, nuss og klem når vi kommer hjem igjen, gjerne etterfulgt av at vi holder rundt hverandre Så koser vi når vi feks ser på tv, stryker på hverandre, maserer, klør og holder hender. Legger oss alltid samtidig, da ligger vi og koser før vi sovner Kos er veldig viktig for meg så jeg er veldig glad han også er kosete Sånn er det her også <3. Bortsett fra at vi ikke legger oss samtidig alltid. Men vi koser på den som allerede ligger i senga
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Ja, har heldigvis masse nærhet Enten det er å ligge inntil hverandre i senga, ta på hverandre når vi går forbi, spontane kyss, sitte i armkroken hans når vi ser på tv eller at jeg ligger mellom beina hans med hodet mitt under han sitt, holde i hånda når vi går tur osv. Er veldig viktig for meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå