Gjest Jon Are Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har nettopp fått meg kjæreste og vil jo se best mulig ut for henne. Dette er tidkrevende og veldig hardt arbeid. Min kjære liker de litt muskuløse mennene, og som hennes kjæreste gjør jeg mitt aller beste for å være sånn. Det er hardt arbeid både i forhold til kostholds og en tøff treningsplan. Har fått litt kritikk for å aldri kose meg med "vanlig" godteri, men hun skjønner ikke at det ikke er forenelig med de ønskene hun har til en mann. I tilegg til dette er blitt veldig bevisst på hvordan jeg kler meg. Skal være stilfullt og pent , og har fått mye hjelp bland ansatte på butikkene. er ganske fornøyd. Så nå tenkte jeg at jeg skulle bleke tennene litt. Dro inn på apoteket for å ordne med det. Da min kjæreste kom hjem og så dette, ble hun nesten sint og sa at det ikke passet seg en mann å bleke tennene. Jeg burde kaste dette sa hun. Hvor vanlig er det at kvinner reagerer på dette? Liker dere ikke menn som prøver å ta vare på seg selv? Har jeg gått litt langt? Jeg trodde hun skulle bli fornøyd med en kjæreste som trener og passer på seg selv, men det virker ikke sånn. Med hilsen fra: Jon Are
Gjest Heartbeat Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Det finnes en mellomting! Det er greit å ta vare på kroppen sin, men ikke gå helt i det så man blir fanatisk. Og å kose seg med vanlig godterier noen ganger er heller ikke en skam. 6
KaDust Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Det er vel veldig forskjellig fra kvinne til kvinne og det er i grunn bare hun som kan svare for seg selv. Jeg liker at menn tar vare på seg selv, men de trenger jo ikke ta helt av. Forøvrig kan du fint unne deg godis en gang i blant selvom du trener og prøver å se bra ut. Litt godis i ny og ne er ikke nok til å ødelegge alt du har bygget opp.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Du skal hvert fall gjøre disse tingene for deg selv og ikke for å tilfredsstille andre. Det å trene for å være fit og i form er bra, det å spise sunt er også veldig bra. Du kommer til å leve lengre og å være mindre syk. Men å trene ekstremt mye for å få en bolekropp er turnoff for 90 % av alle damer der ute, og å bruke så mye tid på trim og kosthold vil jo gjøre at du ikke kommer til å ha tid til barna om hun en dag blir gravid. Anonymous poster hash: 2d356...6f9 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Hvis du bruker mer tid på badet enn det hun gjør, så nei. Å ta vare på seg selv er ingen skam, men det må ikke gå over styr. Du blir ikke feit av en sjokolade. De fleste kvinnfolk vil ha ordentlige menn.Anonymous poster hash: 049c5...8e8 3
Gjest Steamboat Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Er det egentlig vanlig for voksne menn å spise godteri?
Gjest Nightwich Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Jeg personlig liker en mann som stoler på at jeg valgte han fordi jeg liker innsiden. Utsiden er noe vi kan snakke om men det betyr ikke noe. Jeg har alltid synes store trente muskler er flott men når jeg valgte ble det en som aldri trener. Jeg ville blitt trist hvis jeg fant ut at min mann jobbet for å ha et utseende han tror jeg liker. Det ville fortalt meg at han ikke stoler på at jeg elsker han akkurat som han er
Crobern Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 La menn være menn. Helt greit at de liker å ta vare på seg selv, men å bruke lengre tid på badet enn damene er litt for mye Jeg lurer på om du gjør dette kun fordi du tror at damene liker det. Liker du det selv, eller er det egentlig ett pes for deg? Personlig liker jeg at mannen min tar vare på seg selv. Han trener, tenker litt på hva han spiser, men han koser seg så absolutt med god mat, øl og godis. Han klipper håret,barberer seg, lukter godt og klær seg normalt. Altså ikke som en slask. Alt med måte tenker jeg. Kan tenkes at du overdriver sette litt. Men, om DU faktisk trives med å ikke spise godis, vil bleke tennene dine og vil ha kleshjelp så kjør på. Hvorfor endre deg om du ikke vil? Jeg datet en som var så forfengelig, at jeg fikk ikke lov til å kose i håret hans om vi kysset. Da avbrøt han kysset og gikk og sjekket seg i speilet. Det ble fort slutt på med å date han. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 I trådtittelen skriver du "litt" utseendefokuserte menn, mens du sannsynligvis kvalifiserer til "veldig" utseendefokusert. Jeg tror nok utfordringen for deg er å finne en balanse og ikke stresse for å oppnå det du tror hun er opptatt av. Gutter og menn som er trygge på seg selv er også veldig tiltrekkende. Anonymous poster hash: 7416d...b87 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Er det egentlig vanlig for voksne menn å spise godteri? Eh, ja. Det er veldig, veldig vanlig. Spesielt potetgull og peanøtter er sikre slagere hos menn, mens kvinner ofte er mest glad i sjokolade. Veldig generaliserende på godterityper nå men det er hvert fall min erfaring. I vår vennekrets så er det langt flere menn som er "godtegriser" enn damene. Men selv så spiser jeg langt mer godteri enn mannen min. Anonymous poster hash: 2d356...6f9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Du skal hvert fall gjøre disse tingene for deg selv og ikke for å tilfredsstille andre. Det å trene for å være fit og i form er bra, det å spise sunt er også veldig bra. Du kommer til å leve lengre og å være mindre syk. Men å trene ekstremt mye for å få en bolekropp er turnoff for 90 % av alle damer der ute, og å bruke så mye tid på trim og kosthold vil jo gjøre at du ikke kommer til å ha tid til barna om hun en dag blir gravid. Anonymous poster hash: 2d356...6f9 Dette. Det er mulig menn ikke bryr seg stort om en kvinne tar vare på seg selv for egen del eller menns - det er faktisk godt mulig mange er likegyldige så lenge hun ser bra ut, eller t.o.m. synes det er smigrende at de vet hun holder seg slank og kler seg bra for mannen sin. Men for kvinner er det ofte et poeng at en mann er selvstendig og har viljestyrken og disiplinen til å trene og holde seg i form uten at det er pga. en kvinne. Rett og slett fordi en mann hvis selvtillit og selvbilde avhenger av kvinnelig bekreftelse er noe turn off. Det er veldig mange sider til det å holde seg i form. Det riktige kostholdet har også en effekt på testosteronet, sexdriften og energien man har. Min eks var alltid i god form men han sa det viktigste var hvordan kostholdet og treningen påvirket hans generelle liv utenom utseendet - en attraktiv og sterk kropp var bare enda en bieffekt av livsstilen han hadde tillagt seg. Han hadde rett og slett ikke hatt energi til å jobbe en 12-timers dag med egen bedrift om han ikke brukte også den lille tiden han hadde til overs på å trene og ikke tok helsen alvorlig. Dette var ikke noe han la til seg for å innynde seg hos meg, han hadde hatt denne livsstilen i nesten 10 år da jeg traff ham. Anonymous poster hash: 3b5f2...507
Gjest heihallo1998 Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Jeg liker godt at menn er litt fokuserte på utseendet :-) 2
following_angels Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Jeg hadde blitt lei meg om kjæresten min begynte å trene og stresse masse med utseende sitt fordi han trodde jeg ville det. Hadde syns det var dumt at han hadde det inntrykket av meg at jeg bryr meg om sånt. Selvfølgelig vil jeg at han skal ta vare på seg selv, men sånn som han vil, og for hans del. Jeg likte ikke klesstilen hans da vi ble sammen, men etterhvert har han blitt mer moden, og nå syns jeg han kler seg veldig fint. Eneste jeg har sagt om det er at han ikke får lov til å gå med knall rød t-skjorte med neongrønn hettegenser (noe han gjorde en gang) hvis han skal være med meg xD Syns du må slutte å tenke at du skal gjøre alt dette FOR kjæresten din. Hun liker deg sånn som du er. Ta vare på deg selv og tren for din egen skyld, det blir man mye lykkeligere av i lengden.
Deer Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Jeg liker også at menn er litt utseendefokuserte. 2
ViljaH Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Jeg tror du bruker henne som unnskyldning. Du vil trene for din egen del, du vil være fin. Så kjøper du klær og bleker tenner. Hun vil at du skal bruke mer tid med henne, kose, se film og spise godis. Du vil drikke proteiner, bruke timesvis i gymmen hver dag, spise fanatisk.. 2
Gjest Peanut Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Moderasjon, som den gyldne middelvei, er en fin ting. ^^,
Jellybean78 Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Moderasjon, som den gyldne middelvei, er en fin ting. ^^, Skrevet som en ekte diplomat...
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Om kjæresten min hadde gjort dette så hadde det ikke vært noe problem for meg så lenge han ønsket det selv Utenom personligheten er det eneste jeg ser på som viktig at han har god hygiene, går i vanlige, rene klær og at han ikke bare propper i seg søppelmat. Det er veldig forskjellig fra jente til jente hva de synes, men gjør dette for din egen skyld isåfall
Betty Blue Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Det finnes en mellomting! Det er greit å ta vare på kroppen sin, men ikke gå helt i det så man blir fanatisk. Og å kose seg med vanlig godterier noen ganger er heller ikke en skam. Enig. Og jeg tror du bør se litt nøyere en gang til på hvorvidt du egentlig gjør dette for hennes del.... Mange kvinner liker nok å se bilder av veltrente menn, men de fleste vil langt heller ha en kjæreste som tilbringer tid sammen med dem og kan nyte livet litt også, fremfor en fysisk flott mann de aldri ser snurten av fordi han er opptatt på treningsstudioet mesteparten av tiden.
Betty Blue Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Skrevet som en ekte diplomat... Men veldig sant .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå