AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har vært i utlandet i noen dager, og får ikke til å ringe med mobilen. "The number you have dialed is not accesable from your phone" sier ei, og så står det "Utgående anrop sperret". Hvordan forandrer jeg dette? Anonymous poster hash: b7768...8b4
Gjest Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Og hvilken mobil og mobilabbonoment har du? Og det mest logiske, har du skrevet 0047 foran? Om du ringer til Norge da!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Jeg er i Hellas. Har OneCall kontant (med mer enn 50 kr) og har skrevet 0047 først ja. Anonymous poster hash: b7768...8b4
Gjest Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Google er din venn Ringe i utlandet med CTRL og Kontant Tast *145* - landskode - telefonnummer - # - ringeknappen. Eksempel: *145*0047XXXXXXXX# "Venter på resultat" vises i displayet Etter en kort stund ringer telefonen din, svar som vanlig. Du vil nå høre vanlig ringetone som betyr at du har kommet igjennom til den du prøver å ringe. Ringesaldo belastes når mottakeren svarer på samtalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå