Gå til innhold

Hvorfor tisser menn på doskålen og rundt toalettet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Vi driver og pusser opp litt i huset og har fått hjelp fra slektninger og venner.

4 mannfolk blant annet ;) De bruker doen ofte og det er urin overalt :( Jeg vasker rundt og doen ofte om dagen, sikkert 10 ganger eller mer, for vil ikke at de eller jeg skal tråkke idet.

Jeg er rett og slett sliten:(

Er det så vanskelig å treffe det store hullet?

Anonymous poster hash: 2cc8b...2ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan be dem sette seg ned.

Anonymous poster hash: 4965b...1f5
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De markerer revir.

Anonymous poster hash: fd095...61b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjev penis.

Grunnen til at det spruter alle veier er ikke skjev penis. Det gutta bruker rett og slett feil teknikk når pisser. Det rette er å trekke forhuden så langt bak at den ikke kommer i kontakt med strålen. Er derimot forhuden fremme så sier det seg selv at strålen sprer seg mer og uhell kan forekomme.

Setter du en skrumpskinnfelle foran vannslangen..hva tror du vil skje? Jo..trålen vil spre seg og utslagsfeltet blir større. I motsetnng til en tynn sterk stråle..

Så ts...be disse arbeidskarene om å trekke forhuden bak når de tisser.

Anonymous poster hash: 0e012...867

• Liker 2
Skrevet

Grunnen til at det spruter alle veier er ikke skjev penis. Det gutta bruker rett og slett feil teknikk når pisser. Det rette er å trekke forhuden så langt bak at den ikke kommer i kontakt med strålen. Er derimot forhuden fremme så sier det seg selv at strålen sprer seg mer og uhell kan forekomme. Setter du en skrumpskinnfelle foran vannslangen..hva tror du vil skje? Jo..trålen vil spre seg og utslagsfeltet blir større. I motsetnng til en tynn sterk stråle..Så ts...be disse arbeidskarene om å trekke forhuden bak når de tisser. Anonymous poster hash: 0e012...867

Hahaha, her skjønner man ikke humor....

Skrevet

Det er grisete at de ikke tørker opp etter seg. Det er jo helt naturlig.

Skrevet

Det er kjedelig å stå stille når man pisser. Er mye gøyere å hoppe litt rundt, se hvor høyt man kan pisse samt høre den morsomme lyden når pisset treffer veggen, gulvet og gardinene.

• Liker 12
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Riktig teknikk er å stå over do og peke ned.

AnonymBruker
Skrevet

Be arbeidskarene gå ut å pisse i blomsterbedet ditt istedet. Problem solved.

Anonymous poster hash: 88b72...a4f
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Uhell kan skje. Det er faktisk et kjøttstykke det presses vann gjennom under ulikt trykk. Men når fire menn bommer i kor, og det ikke skjer en søvndrukken sidesdråpe en gang i uka, er de bare slasker som dumpa under pottetreninga. At de ikke enser det og tørker opp etter seg, er mangel på oppdragelse. Står engangsmoppen eller gulvkosten klar, er det enkelt om det lander en dråpe på gulvet.

I denne sammenhengen vil jeg anbefale deg å la dolokket forbli oppe uten gnelder, så slipper du våt endestuss når det blir din tur. :hallo:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uhell kan skje. Det er faktisk et kjøttstykke det presses vann gjennom under ulikt trykk. Men når fire menn bommer i kor, og det ikke skjer en søvndrukken sidesdråpe en gang i uka, er de bare slasker som dumpa under pottetreninga. At de ikke enser det og tørker opp etter seg, er mangel på oppdrag. Står engangsmoppen eller gulvkosten klar, er det enkelt om det lander en dråpe på gulvet.

I denne sammenhengen vil jeg anbefale deg å la dolokket forbli oppe uten gnelder, så slipper du våt endestuss når det blir din tur. :hallo:

Haha! Ts har nok fått smurt skinkene godt med mannepiss. Spørs om hun ikke angrer på at hun tok imot hjelp fra de..

Anonymous poster hash: 0e012...867

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uhell kan skje. Det er faktisk et kjøttstykke det presses vann gjennom under ulikt trykk. Men når fire menn bommer i kor, og det ikke skjer en søvndrukken sidesdråpe en gang i uka, er de bare slasker som dumpa under pottetreninga. At de ikke enser det og tørker opp etter seg, er mangel på oppdragelse. Står engangsmoppen eller gulvkosten klar, er det enkelt om det lander en dråpe på gulvet.I denne sammenhengen vil jeg anbefale deg å la dolokket forbli oppe uten gnelder, så slipper du våt endestuss når det blir din tur. :hallo:

Haha... Nei. Jeg har to bad og to toalett, tenk;)

Anonymous poster hash: 2cc8b...2ab

Skrevet

Riktig teknikk er å stå over do og peke ned.

Jeg går for stil og ikke teknikk. Når jeg går ut gir jeg meg selv karakterer på utførelsen også. Mye gøyere slikt sett.

• Liker 1
Skrevet

Det er kjedelig å stå stille når man pisser. Er mye gøyere å hoppe litt rundt, se hvor høyt man kan pisse samt høre den morsomme lyden når pisset treffer veggen, gulvet og gardinene.

:skratte:

Skrevet

De blir kåte og spruter rundt.

Hehe, ja. Spontan reisning er også et problem. Da må man rikosjette strålen gjennom å bruke blader og diverse som er tilgjengelig i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet

De blir kåte og spruter rundt.

Kåte av hva? Å tisse?

Anonymous poster hash: 99be2...6b1

Skrevet

Hehe, ja. Spontan reisning er også et problem. Da må man rikosjette strålen gjennom å bruke blader og diverse som er tilgjengelig i nærheten.

Et hull gitt, ups var visst doen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...