AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Hei. Er ei jente på 24 som har fått litt pigmentflekker i ansiktet. De er ganske små (små, brune prikker ved kinneplet og litt på nesen). Jeg var på VITA i går, og der var det en dame som anbefalte sensilis sin serie for pigmentflekker. Hun sa hun hadde store pigmentflekker på ansiktet selv, men at de lysnet betraktelig etter at hun begynte å bruke sensilis. Jeg kunne derimot ikke se at hun hadde noen form for antydning til pigmentflekker. Huden hennes virket veldig ren og pen. Så da lurer jeg på om det er noen der ute som har prøvd denne hudpleieserien og som kan fortelle meg litt om deres erfaring? Ansiktsrensen er ganske billig, men fuktighetskremen og serum osv koster jo en del for en fattig student. Jeg tar gjerne i mot tips om andre gode produkter som skal hjelpe mot pigmentflekker. Det skal sies at jeg aldri var flink med å påføre hverken fuktighetskrem eller solkrem under oppveksten, men startet med solkrem da jeg så jeg hadde fått pigmentflekker (var da rundt 21/22 år gammel). Nå bruker jeg solkrem med spf 25 eller 50+, avhengig av været. Jeg har ikke fått flere flekker, men vil gjerne ha vekk de jeg allerede har. Bruker forresten p-piller (microgynom/oralcon) om det har noe å si.Anonymous poster hash: 06a28...920
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå