Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er snart 30 år, bor i en mindre by hvor jeg ikke kjenner så mange, dvs at jeg er mye hjemme. Har ingen interesser/hobbyer som inkluderer andre mennesker. Jeg jogger, går fjellturer ol, men møter jo ingen der :sukk:

Hvordan kan jeg møte menn? Lei av å være singel!

Anonymous poster hash: 917d8...dd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tinder, kg eller hva med venner av venner.

Endret av Kv84
AnonymBruker
Skrevet

Få deg noen interesser/hobbyer som inkluderer andre mennesker :-P.

Anonymous poster hash: fb939...34f
  • Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Jeg jogger, går fjellturer ol, men møter jo ingen der :sukk:

Finnes det ikke joggegrupper/fjellturgrupper der du bor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er snart 30 år, bor i en mindre by hvor jeg ikke kjenner så mange, dvs at jeg er mye hjemme. Har ingen interesser/hobbyer som inkluderer andre mennesker. Jeg jogger, går fjellturer ol, men møter jo ingen der :sukk:

Hei TS.

Jeg møtte deg sist jeg var ute å jogget i marka. Jeg stoppet litt opp og sa "heisann", mens du bare ga meg et kort smil tilbake og løp videre.

Hvorfor stoppet du ikke og slo av en prat? Hvorfor så travelt? Hadde du stoppet hadde praten kommet igang, vi hadde knyttet kontakt, og vips så hadde vi begge hatt date.

Anonymous poster hash: 78286...7a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder, kg eller hva med venner av venner.

Nei, ikke kg!

Kom i kontakt med en som utga seg for å være 24 og vi snakket sammen i noen uker, da vi skulle møtes hadde jeg en 43-årig kort mann forran meg. Og med et smil som nesten gir meg mareritt. Menn på kg er fjomper alle sammen!

Anonymous poster hash: 93ba9...f0e

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke kg!

Kom i kontakt med en som utga seg for å være 24 og vi snakket sammen i noen uker, da vi skulle møtes hadde jeg en 43-årig kort mann forran meg. Og med et smil som nesten gir meg mareritt. Menn på kg er fjomper alle sammen!Anonymous poster hash: 93ba9...f0e

Det er bare et eksempel.

Skrevet

Lettest å møte de i RL er min erfaring. De damene jeg vet om som har de beste mennene har alle vært litt "frempå" når de skulle prøve å dra i gang en bli-kjent og datingprosess. Det funker ofte, mange menn liker kvinner som tar initiativ :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg prøvde møteplassen.no. jeg trodde jo aldri jeg kom til å treffe noen der, var egentlig bare litt på gøy forde jeg kjedet meg. men så møtte jeg en, åå takk gud for det, han er så herlig :-) kjent han i 1 mnd nå, snakker med han hver dag og drar på besøk til han et par ganger i uken!

Anonymous poster hash: 72879...76d
  • Liker 2
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Nei, ikke kg!

Kom i kontakt med en som utga seg for å være 24 og vi snakket sammen i noen uker, da vi skulle møtes hadde jeg en 43-årig kort mann forran meg. Og med et smil som nesten gir meg mareritt. Menn på kg er fjomper alle sammen!Anonymous poster hash: 93ba9...f0e

Hahaha ;)

Skrevet

jeg prøvde møteplassen.no. jeg trodde jo aldri jeg kom til å treffe noen der, var egentlig bare litt på gøy forde jeg kjedet meg. men så møtte jeg en, åå takk gud for det, han er så herlig :-) kjent han i 1 mnd nå, snakker med han hver dag og drar på besøk til han et par ganger i uken!

Anonymous poster hash: 72879...76d

Åh! Så heldig du er! :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg har veldig stor tro på å møte folk i hverdagen, men det krever at man beveger seg utenfor det trygge og faktisk åpner kjeften.

Det var mye av grunnen til at jeg slettet Tinder og alt annet. Jeg er mannen som snakker med kvinner i hverdagen. Ikke på Tinder.

Bor man i en mindre by er det kanskje vanskeligere, men at det i det hele tatt er en by lover jo bra. Hva med treningssenteret? Jeg har fått et lite nettverk på treningssenteret og jeg kjente ingen når jeg begynte der.

Du sier at du ikke har noen interesser eller hobbyer som involverer folk. Jeg ville vurdert om du kanskje kunne finne en arena hvor det er masse folk i din aldersgruppe. Ellers er jo alltid nettdating et alternativ. Det er mange som har lykkes der.

Lykke til!

:)

Skrevet

Møteplassen, Sukker - de koster penger., Cupid er gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...