AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Jeg kommer til å bli sykemeldt en tid fremover nå, og trenger en ny serie jeg kan ligge å se på, da det blir mye sofasliting fremover. Serier jeg liker er: Pretty little liars Frustrerte fruer Sex og singliv The walking dead Game of thrones Noen som har noen gode forslag? Er veldig allsidig som dere ser Anonymous poster hash: 86876...810
debattanten Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 The Wire om du ikke har sett det. En av de beste seriene noen sinne. Banshee er noe mange ikke har hørt om, ganske grei og enkel underholdning. Sjekk det ut 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 The Wire om du ikke har sett det. En av de beste seriene noen sinne. Banshee er noe mange ikke har hørt om, ganske grei og enkel underholdning. Sjekk det ut Takk takk skal sjekke de ut Anonymous poster hash: 86876...810
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Gossip girl The Bachelorette 2014 Endret 5. juni 2014 av Lady.In.Heels
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Orphan black Orange is the new black Breaking Bad Supernatural True blood Teen wolf Under the dome Arrow The Originals The Vampire Diaries Ghost Whisperer The big bang theory Sherlock Holmes (Den nye) Anonymous poster hash: eea8b...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Orange is the new black. Dexter True detective Serier som er ganske kjent, som jeg vet mange ser på i hvert fall. Har selv sett alle de tre, og de er til å anbefale. Nikita er en serie som jeg ikke tror er så veldig kjent, men jeg digget den! Jeg bruker å se 1 eller 2 episoder av en serie, og hvis jeg ikke blir "avhengig" etter det, så er det ikke alltid jeg gidder å se hele. Anonymous poster hash: 62e16...15b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Hannibal Anonymous poster hash: eea8b...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 The Office (US)! Kjempegøy :D Anonymous poster hash: dcdc0...fdb 3
Stueloff Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Misfits - Serie om en gjeng med samfunnstraff som oppdager etter en storm at de har fått superkrefter, men det har halve byen også. Hysterisk morsom! Skins (UK) - Dramaserie om britiske ungdommer og livene deres. Alle skuespillerne blir byttet ut annenhver sesong, personlig liker jeg sesong 3 og 4 best. New Girl - Hovedrollen Jess flytter inn sammen med tre mannfolk etter det ble slutt med kjæresten. Veldig morsom og søt serie. Extras - Skal begynne å se denne på nytt nå. Handler om to mennesker som jobber som statister i Storbritannia og får møte mange kjente skuespillere som spiller "seg selv", det er utrolig morsomt og se hvor mye selvironi disse skuespillerne har, Orlando Bloom er f.eks. møkksjalu på Johnny Depp og suksessen hans "Willy Wonka? Pff.. Johnny Wanker..." Flight of the Cochords - Musikalserie om to menn fra New Zealand som prøver å gjøre det stort i USA som musikere. Fantastisk! Orange is the new Black - En kvinne som har livet på stell blir kastet i kvinnefengsel for en feil hun hadde gjort ti år tidligere, og der treffer hun blant annet den kvinnelige ekskjæresten sin. Herlig serie som alle burde se! Doctor Who - min absolutte favorittserie! Handler om en ailien "time lord" som reiser rundt i universet (gjerne med en kvinnelig jordboer) og løser konflikter. Er så utrolig mye å skrive om denne serien at jeg vet hverken hvor jeg skal begynne eller slutte. Er utrolig mange flere jeg kan nevne, men orker ikke å skrive mer nå. 1
nocebo Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Orange is the new blackDerek (altså, ikke derrick)Privat praksisThe big bang theoryCommunityModern familyCome fly with me (mockumentary)Arrested development Endret 5. juni 2014 av nocebo
Eplekaka Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 På Netflix: Orange is the New Black og Firefly
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Mange bra nevnt her. Må i tillegg ta med: Sons of Anarchy Mad Men Anonymous poster hash: 0b6fe...c49
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 PS: Ser av listen din at du liker typ jente-mote-glamour-serier, så her er tre til: Ringer Revenge The Lying Game Anonymous poster hash: 0b6fe...c49
Gjest DirtyMimi Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Devious Maids, samme skaperen av DesperateHouseWives Orphan Black Revenge Awkward
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Real humans på Netflix. Utrolig spennende! Anonymous poster hash: 6c706...ba4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 Sons of Anarchy One Tree Hill Gossip Girl Prison Break Breaking Bad Orange is the new black Spartacus GrimmAnonymous poster hash: ff071...689
Gjest Ung tøff mann Skrevet 20. juni 2014 #20 Skrevet 20. juni 2014 Har sett litt på House of Cards de to siste dagene. Anbefaler den serien hvis du interesserer deg for politikk. Har selv ikke stor kunnskap eller interesse for politikk, men synes serien er god. Terningkast 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå