Gå til innhold

Du som har palleseng.........

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan er det? Renholdet, knirker det, og hvilken løsning har du?

Anonymous poster hash: 76138...336
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Palleseng? Hahaha

Anonymous poster hash: 9631a...899

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teora

Jeg har ikke hatt palleseng (madrass lagt på paller) selv, men har overnattet på det hos en venn som hadde en gjestemadrass plassert på paller. Var kun en pall i høyden, føltes ikke noe annerledes enn å sove på madrass på gulvet. Kan tenke meg at om det ikke var en rammemadrass, men f.eks. tynn skumgummi ville jeg merket mellomrommet mellom plankene. (Eller kanskje ikke, en sengebunn har jo også mellomrom.)

Syns ikke nødvendigvis det er noe å le av, dersom man har lite penger og kan få paller gratis er det en ok måte å få litt lufting under madrassen og komme seg litt opp fra gulvet. Dersom du skal bygge flere i høyden ville jeg googlet litt etter hvordan du best snekrer de sammen, særlig om det er snakk om en seng som blir utsatt for litt sengevals ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å lage en seng av paller. Det er jo kult! At det er billig er jo et pluss!

dsc_0188.jpg

stue1-1361884686.jpg

879059-8-1307928266177.jpg

foto.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Men støvsuginga blir litt mer omfattende når du må inn i alle sprekkene på den på det nederste bildet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paller er nokså lette å løfte opp. Fjerne madrassen og løfte opp. Gratis trening på slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungvint spør du meg:-p må man bygge opp og bygge ned senga hvert gang man skakk rengjøre da? Og fjerne madrassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er intet annet enn fjas som er in akkurat nå. Om ti år ler dere av dere selv.

Palleseng?! Haha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er intet annet enn fjas som er in akkurat nå. Om ti år ler dere av dere selv.

Palleseng?! Haha.

In akkurat nå? Det var in for flere år siden, nå er det ut. Ikke at man trenger å følge trender, men jeg synes det meste som minner meg om shabby chic er harry, inludert palleseng.

Anonymous poster hash: 8f115...cf7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In akkurat nå? Det var in for flere år siden, nå er det ut. Ikke at man trenger å følge trender, men jeg synes det meste som minner meg om shabby chic er harry, inludert palleseng.

Anonymous poster hash: 8f115...cf7

Enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Synes det er helt topp med palleseng i dette "bruk og kast" samfunnet vårt. Trender går i sirkler så om 20 år er det sikkert in igjen for de som er bekymret for det.

Sett pallene på hjul som kan låses, så kan du rulle den vekk (om du har plass) når du skal støvsuge.

Anonymous poster hash: e7eb7...5c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...