Gå til innhold

Erfaringer med Scandinavia-sofaen fra Bolia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den er på 50% nå. Tenker å ta en tur på Bolia for å se den i virkeligheten, men hører gjerne dersom noen har erfaringer/tanker/meninger å dele.

Anonymous poster hash: 5a97a...e73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er på mobil, er tiltak å linke derfra. Du finner den med en gang hvis du går inn på nettsidene til Bolia, det står at det er 50% i det store reklamebanneret.

Skrevet

Den grå? Den var veldig klassisk og fin å se på. Men jeg vet dessverre ikke hvordan den er å sitte i.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan velge farge selv, men eksempelmodellen er grå, ja. Vet også at du kan påvirke sittekomforten noe ved valg av pute, men må nesten prøve i butikk for å gjøre meg opp en mening om hva jeg liker. :)

Skrevet

Veldig glad i Skandinavia- sofaen min. Kjøpte min sist det var 50%. Jeg kjøpte versjonen med skumputer, det spørs om det kan være lurt å kjøpe ryggputene i dunversjonen. Skumputene er ikke like enkle å banke i form.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min! Har hatt den i snart to år og den har holdt seg veldig fint. Har Nantes-stoff. Jeg valgte å ha kun skumputer, da jeg vet at jeg hadde blitt sprø av å måtte banke putene på plass, og dessuten liker jeg den best når den er litt stram.

Jeg kjøpte min til 50% også, og mitt tips er - løp og kjøp!

Anonymous poster hash: 0cf60...dab
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man dra for å se på/kjøpe fra BOLIA? Jeg trodde de kun hadde nettbutikk ..

:-)

Anonymous poster hash: f8bda...e39
AnonymBruker
Skrevet

Bolia har flere butikker, du finner oversikten på nettsiden deres. :)

Takk for svar. Tenker å se på den etterpå!

Skrevet

Er det god kvalitet på disse, siden de er så dyre? Dumt spørsmål kanskje, men ofte betaler man jo bare for merket og ikke nødvendigvis så mye kvalitet.

Lurer fælt da vi kanskje trenger ny sofa. 50% på en hjørnesofa til 30 000kr er jo mye spart, men så er det heller ikke noe problem å finne en hjørnesofa som er langt i fra dårlig på f.eks Skeidar til 15 000kr.

Skrevet

Har hatt denne i to år, og syns den har holdt seg fin så langt. Valgte et mørkegrått, syntetisk stoff med flat struktur mtp at den skulle tåle litt barneflekker. Og den har vært helt grei å tørke av (det samme har for øvrig den andre sofaen vi har fra et annet merke, i rent ullstoff, så man kan velge flere typer stoff om man har småbarn). Vi ville ha en stor hjørnesofa i relativt stram stil, som er god å sitte i, inkl ikke for lav rygg, med ikke for brede vanger. Da falt valget på denne, også på salg den gangen.

Skrevet

Elsker vår scandinavia sofa :hjerte: God å sitte i og fin å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...