AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har ofte tittet innom eksen til typen på facebook. Jeg har i stor grad studert henne og sammenlignet meg med henne. -Ja, jeg vet det er utrolig barnslig! - Jeg ønsker selvsagt å være den beste, peneste og snilleste som han har elsker meeest i hele verden. Utrolig dum ting å holde på med, men klarer ikke la være. Blir glad når jeg ser bilder jeg ikke liker av henne. Vil henne ikke noe vondt, men vil bare Vil være bedre. Var ikke sånn med min første kjæreste, men av en eller annen grunn er jeg litt opphengt i hans siste eks. Husker lillesøstern sa til meg: Du er smart og du har ikke et så aller verst utseende heller. Jaja. Da vet jeg i hvertfall at jeg ikke er helt forferdelig stygg da:) Og det med smart kom heller rett fra levern, så da er jo noe av det viktige i orden. Anonymous poster hash: 08cf6...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har ofte tittet innom eksen til typen på facebook. Jeg har i stor grad studert henne og sammenlignet meg med henne. -Ja, jeg vet det er utrolig barnslig! - Jeg ønsker selvsagt å være den beste, peneste og snilleste som han har elsker meeest i hele verden. Utrolig dum ting å holde på med, men klarer ikke la være. Blir glad når jeg ser bilder jeg ikke liker av henne. Vil henne ikke noe vondt, men vil bare Vil være bedre. Var ikke sånn med min første kjæreste, men av en eller annen grunn er jeg litt opphengt i hans siste eks. Husker lillesøstern sa til meg: Du er smart og du har ikke et så aller verst utseende heller. Jaja. Da vet jeg i hvertfall at jeg ikke er helt forferdelig stygg da:) Og det med smart kom heller rett fra levern, så da er jo noe av det viktige i orden. Anonymous poster hash: 08cf6...e8b Hehe, jeg sjekket ut eksen hannes et par ganger selv. Var nysgjerrig på hvordan hun så ut, og hvor like/ulike vi er. Ville få et bilde av hvilken jente hun var. Det samme vet jeg flere av mine venninner har gjort. Anonymous poster hash: 68450...4ed
Wiola Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor oppsøke noe som er fortid? Ikke la fortiden hans gjøre deg usikker på deg selv. Han har tross alt valgt deg framfor andre jenter. Jeg holder meg alltid langt unna ekser, ønsker helst ikke å vite hvem de er. Om jeg vet det holder jeg meg allikevel unna. På facebook framstiller folk det perfekte glansbilde av seg selv så godt det lar seg gjøre (pen, sosial, lykkelig osv.) så jeg vil ikke si det er et bra sammenlikningsgrunnlag. Fokuser heller på at du er du, og at han liker deg for den du er. Ikke sammenlikn deg med eksen eller bruk energi på å prøve å overgå en du ikke vet hvem er. Bruk heller energien din på å pleie forholdet, og nyt livet sammen med fyren din. Det var tross alt en grunn for at forholdet mellom dem tok slutt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 vet du,jeg har såpass selvkontroll at jeg aldri gjør dette. Neida,han har ikke facebook. Anonymous poster hash: 264e0...c9b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Det gjør nok de fleste av oss, men KG er så full av "rause" kvinner som omtrent tåler at den de bor sammen med har seg med andre at her vil det nok komme få innrømmelser. Anonymous poster hash: 6f538...f02 2
koskenkorva Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Haha, jeg gjør det. Er innom profilen hennes stadig og det er like irriterende hver gang jeg gjør det. Tror det bare er blitt en vane haha. Men jeg personlig synes jeg er penere enn henne, men kroppsmessig er nok hun den som ser best ut. æsj Må jo le litt og, det er jo meg han har valgt, but still. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Det gjør nok de fleste av oss, men KG er så full av "rause" kvinner som omtrent tåler at den de bor sammen med har seg med andre at her vil det nok komme få innrømmelser. Anonymous poster hash: 6f538...f02 kvinner på kg tåler ikke at den de bor sammen med har seg med andre? vel.. Anonymous poster hash: 264e0...c9b
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har ikke facebook, men jeg tror det er veldig vanlig å sjekke opp i kjærestens opplysninger om en eks. Om det er så smart, det er vel en annen diskusjon
Sapientia Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Har aldri følt behovet for å stalke eksen hans. Var selvsagt interessert i å vite noe om de han hadde vært med før meg, men det som er interessant for meg å vite kan bare han fortelle uansett. Jeg vet hvordan eksen ser ut, men all info jeg har om henne har jeg fått av typen. Synes hun høres ut som en grei og hyggelig person, og slettes ikke en dum erfaring for typen å ha. Men er glad hun er eksen, ellers ville han jo aldri blitt kjent med meg Det sagt så er jeg ikke spesielt "raus" av meg
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Ja, jeg har sjekket ut begge på fb. Hun ene er så lenge sida, at det bryr meg ikke. Men hun siste vil jeg gjerne ha en "bekreftelse" på at jeg er bedre enn...uansett hvor teit det høres ut. Veit at han hadde skikkelig kjærlighetssorg etter henne, fordi hun var utro. Stalker nok ikke, men har kikka et par ganger Anonymous poster hash: 683fb...50f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Jeg gjorde det litt i begynnelsen, spesielt når det gjaldt hans siste eks. Men helt ærlig så ser jeg jo at jeg er mye penere enn henne, det var litt lettende Vet ikke hvorfor det skulle bety noe egentlig, men man er jo ofte redd for å være dårligere. Vet uansett at kjæresten er gal etter meg og virker helt nøytral når det gjelder sine ekser, så da blir det temmelig meningsløst for meg å tenke så mye på dem. Merker veldig tydelig at det er meg han er forelsket i. Vet via en felles bekjent at hans siste eks har litt mindreverdighetskomplekser overfor meg faktisk, at hun føler han tradet oppover og at det gjør henne usikker. Så det kan jo gå den veien også. Anonymous poster hash: 17870...4ed
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Gjør det samme selv. Hun har alt offentlig, så er lett å følge med Det er tydelig at hun er på en typisk "jeg har blitt dumpa av kjæresten, men se så bra jeg har det"-runde; hun tok tatovering med en gang det ble slutt (min kjæreste, altså hennes eks er totalt i mot tatoveringer), reiser mye, har "verdens beste venner" og alle vennene skriver "pena, søta,vakre, beste" på profilbildene hennes. Jeg vet hun ikke er over ham, så jeg kjenner et lite stikk hver gang jeg er innpå henne men likevel klarer jeg ikke slutte. Pleide også å scrolle nedover facebookfeeden hans til da de var sammen og se på de sukkemosete statusene hun pleide å tagge ham i...men som han sier bare var en maske da forholdet absolutt ikke var bra. Måtte slutte med det, hang meg alt for mye opp i det. Ja, jeg er skada! Anonymous poster hash: 5b8d4...bc6
skyflakes Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Jeg stalket med jevne mellomrom før (tidlig i forholdet), men nå er det sjeldent. En og annen gang dukker hun opp i newsfeeden, og da klarer jeg ikke holde meg unna. Dårlig uvane
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juni 2014 #15 Skrevet 4. juni 2014 Jeg var innom xen hans en gang når vi var sammen, tenkte bare at hun ligner utseendemessig på meg. En x er jo en x for en grunn, er ikke vits i å føle seg truet av personen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Jeg møtte en som sa han var singel, var så mye som skurret og jeg saumfarte profilen hans og det var ei dame som gikk igjen overalt. Så jeg sjekket henne ut. Kom frem han var utro mot henne med meg :-/ Anonymous poster hash: f3d0e...daa 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Nei. Har ikke lyst til å se trynet hennes. Den dag i dag 8 år senere prøver hun fortsatt å ha en viss kontroll over han. Jeg har ikke noe i mot ekser generelt. Føler ikke ubehag hvis jeg møter dem, men den ene der er altså får sinnet mitt til å koke. Hun går inn for å ødelegge, og hans tidligere ekser klarer heller ikke trynet på denne jenta. Anonymous poster hash: c763a...6c0
Petalouda Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Stalker og stalker, så klart jeg har sjekket henne ut. Men jeg vet at jeg hadde vunnet uansett hvordan hun hadde vært eller sett ut. Mannen min elsker meg, det kan enhver idiot se. Så min "stalking" handler utelukkende om nysgjerrighet. Har forresten sjekket ut de av eksene hans jeg vet er på facebook. Er vel mye det fb handler om, muligheten til å slå opp på folk akkurat som i gule sider.
Leehyori Skrevet 4. juni 2014 #19 Skrevet 4. juni 2014 Jeg er innom profilen til eksen hans noen ganger, men jeg er mer innom profilen til jenta han likte før, men ikke fikk.
Nanami Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Uff. Det er min stygge uvane. Jeg klarer ikke la være. Har blitt venninne med ene exen til typen min da. Hun andre prøvde seg på typen min i et halvår etter vi var sammen, så da stalket jeg profilen hennes nå og da for å forsikre meg om at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for veldig teit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå