AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Så, jenter... ut i skauen og opp med hodet! 😂😂😂Anonymous poster hash: e538a...61b
Gjest Anastasia Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg skal i morgen, på en cowboy-bar. Der tror jeg han venter på meg..
Sapientia Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Den der, med illustrasjon. Så jeg på FB for et års tid siden. Det viste seg imidlertid at jeg var idioten i et tre som måtte bli plukket ned 1
Cordelia Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Hehe, tviler ikke på at jeg har større sjans på å finne han ute i buskaset et sted enn inne på et utested eller på nettet. Men det var jo å finne det rette treet. Får gå inn på en jaktbutikk og finne en rådyrlokk. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Den der, med illustrasjon. Så jeg på FB for et års tid siden. Det viste seg imidlertid at jeg var idioten i et tre som måtte bli plukket ned Så det er sånn jeg finner ut at du er en mann 1
Sapientia Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Så det er sånn jeg finner ut at du er en mann ja kanskje ikke "prince charming" da. Bare en kvinnelig versjon av idioten i et tre. så vidt jeg vet har jeg ingen ekstra godt skjulte kropsdeler Endret 3. juni 2014 av AUG---UAG 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 LATTERshocK english proverb may be stuck in a tree or something…... the poor idiot. 1
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Ikke tale om jeg skal ut i skogen for å lete etter hvem han nå enn er..
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Har lett i skogen, butikken, i byen og på nett. Finner han ikke. Eller de få jeg ville ha, ville ikke ha meg Anonymous poster hash: 63e3d...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå