AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hva pleier dere å gjøre i form av alenetid? Jeg sliter veldig med å finne på ting alene og kjeder meg veldig fort. Jeg klarer ikke å holde på med det samme over tid og blir lett utålmodig. Jeg liker heller å være sosial enn å sitte alene. Men siden jeg kjeder meg sånn går tida sakte.. dette gjør jeg på egentida.. 1. Spiller dataspill eller gamer 2. Ser på tv 3. Ser en film 4. Trener 5. Leser blader eller bøker jeg har uendelig masse tid å ta av da jeg for tiden er uten jobb. Jeg søker jobber hver uke men i mellomtiden går mye av dagen til å kjede meg. Ønsker flere venner eller flere ting jeg kan finne på alene som koster lite eller ingenting. Noen tips? Er forr 30 år og uten barn. Anonymous poster hash: ce7cf...32b
Jade Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Kanskje du kunne tatt noe mer utdanning eller kurs? Møte opp personlig når du søker på jobb. Gå en tur?
Lennhy Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Får jeg alene tid så utnytter jeg den med å sove Siden du har mye fritid pågrunn av jobb søk ville jeg startet med å trene. Det hjelper på det meste, føle seg sliten, få noe ut av dagen, hjelper på psyken, bedre søvn osv
Leehyori Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Jeg sliter litt med det samme! Jeg jobber, trener og har samboer, men jeg skulle gjerne vært flinkere til å finne på ting ute alene, jeg har noen få veninner, men det er uuuumulig å finne på noe med dem...Jeg er veldig selskaps syk, liker egenlig ikke å være så mye alene
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Trener, går tur, lager mat, baker, rydder, vasker, ser film, ser på tv og leser Har jeg fri, sover jeg som regel lenge. Jeg skjønner at du kan bli lei. Har for tiden ikke fast jobb, så av og til kan det gå dager og uker uten å gjøre noe. Men som oftest går dagene fort likevel. Det hender jeg holder på med ulike oppussingsprosjekter også. Fikser ting, maler møbler, maler vegger osv. Rydde i klesskapet eller på loftet er også en ide.Anonymous poster hash: 19d6b...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå