AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hvis man skal gjøre kun èn øvelse for å stramme opp rumpa, hva ville du anbefalt? Anonymous poster hash: b3192...4b0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Hip thrust med vektstang. Anonymous poster hash: 0898f...daf 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Jeg vet ikke det med rumpa, men jeg anbefaler bruk av riktig aksent over ordet "én" Anonymous poster hash: ce093...b56 4
Strikkesokken Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Bulgarsk utfall! Evt strak mark, men det kjenner jeg mest i bakside lår. Bulgarsk utfall "svir" mer i rumpa på meg ihvertfall! 1
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Bulgarsk utfall er det som funker best for meg. Jeg kan ikke gjøre hip thrusts skikkelig pga vondt kne, men jeg føler allikevel at bulgarske utfall gjør best for et større område enn hip thrusts.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Hvis man skal gjøre kun èn øvelse for å stramme opp rumpa, hva ville du anbefalt? Anonymous poster hash: b3192...4b0 Helt klart knebøy. Ikke bare er den god for rumpa, men den er god for hele kroppen, også magen! Super øvelse man ikke bør legge til side! Anonymous poster hash: e51d9...e7d 1
Gjest multibox Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Tung knebøy, med riktig teknikk finnes det ikke bedre øvelse for rumpa. Hip-thrust kommer på andreplass. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Jeg vet ikke det med rumpa, men jeg anbefaler bruk av riktig aksent over ordet "én" Anonymous poster hash: ce093...b56 Det var bra du påpekte det. Skjønte ikke hva TS mente jeg nå altså! Ts, jeg har hatt bra resultater med utfall og knebøy. Anonymous poster hash: a75fd...9c6 4
Supraspinatus Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Det finnes ikke en øvelse som dekker behovene. Hvis du vil ha en øvelse som gir deg mest "bang for the buck" så står du med to. Markløft og knebøy. Så igjen er det avhengig av hvordan du ser ut. Selv kjenner jeg det godt i setet av dyp knebøy. Pri1 burde være å få nok mobilitet til å utføre knebøy riktig. Hip thrust er bra som isoloasjonsøvelse, eller aktiveringsøvelse.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 Takk for tips hittil! Jeg synes rumpa mi egentlig er ganske grei, men ønsker å stramme den mer opp. Har veldig begrenset tid, men er ganske flink til å få lagt meg på matta og tatt en liten økt hver kveld, uten spesielt utstyr. Har svakt vaskebrett nå etter en liten sit-ups-aksjon. Har vonde knær, så trenger øvelser som er greie for knærne og enkle å utføre riktig. TS Anonymous poster hash: b3192...4b0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Bulgarske utfall med vekter tar veldig på rumpa. Anonymous poster hash: 0e01a...743
SuperFace Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Jeg synes bulgarske utfall svir mest på rumpa.. Er vel kanskje ikke så kne-vennlig den heller, men vanskelig å finne noen rumpeøvelse som er vennlig for kne kanskje?
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har som sagt et trøblete kne, og selv om vanlige utfall er drepen for kneet, er bulgarske utfall merkelig nok ikke det. Så lenge jeg kan fortsette å ta bulgarske utfall er jeg fornøyd. Jeg bulgarske utfall med vekter.
missioncomplete Skrevet 7. juni 2014 #14 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Squats (knebøy) og utfall. Hvis du gjør knebøy hjemme kan du øke intensiteten ved å lage dine egne vekter. Det eneste du trenger er en lang stokk og to bøtter med vann Prøv også one-legged-squats. Fungerer bra det også. Endret 7. juni 2014 av missioncomplete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå