AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Noen som kjenner seg igjen? Vi er begge 30 år, så det er ikke snakk om en ungvalp som ikke har sprelt i fra seg. Men jeg opplever altså til tider at samboer blir sint om han ikke får sex. Opplever at dette er noe han forventer å få ofte. Vi har sex flere ganger i uken men han vil gjerne at det skal være hver kveld. Om han ikke får tar det gjerne veeeldig lang tid før han slutter å mase. Og når han innser at slaget er tapt så har det hendt seg at han har lagt seg midt i senga i protest. Slik at jeg ikke får sove fordi jeg ligger og vipper på sengekanten. Ber jeg han om å flytte på seg så rikker han seg kanskje 1 cm og så later han som han har sovnet. Ligger gjerne å rykker litt med kroppen så jeg ihvertfall ikke får sove. Om jeg konfronterer han med dette dagen etter nekter han for alt og sier at jeg må ha innbilt meg ting.. Hvordan skal jeg tolke dette egentlig? Er han ustabil? Han må vel skjønne at det ikke blir mer sex sv sånn? Er det vanlig at menn ser på sex som noe de kan forvente/kreve?Anonymous poster hash: 1fde4...153
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 opplevd noe lignende, og synes det rett og slett så jævlig turn off med masing om sex har man ikke lyst så har man ikke lyst... Endte med at jeg ikke ønsket sex i det hele tatt med fyren.. han tok det veeldig personlig dersom jeg ikke ville en kveld, og ble en sutrende masekopp som tok det veldig personlig. Anonymous poster hash: 5fc3d...97f 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Er det vanlig at menn ser på sex som noe de kan forvente/kreve?Anonymous poster hash: 1fde4...153 Tror det er ganske vanlig, men de fleste klarer jo å besinne seg. Han din høres jo ut som en trassig drittunge. Rart han ikke skjønner at det ikke akkurat blir mer action i senga av sånn oppførsel.. Anonymous poster hash: 9fcef...aa6 5
Gjest miora Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Jeg kan kjenne meg igjen. Har ikke opplevd det du forteller med at han legger seg midt i senga og er så barnslig, min blir mer sur og oppgitt. Han viser tydelig at han føler seg avvist. Blir så slitsomt når han maser videre selv om jeg sier nei, føles litt ekkelt når han fortsetter og fortsetter, for så å bli sur. Jeg må stadig minne han på å ikke la kåtheten ta over hjernen, er tydeligvis ikke så enkelt. Argh
Jolene Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Han er en drittunge Nei, jeg kjenner meg ikke igjen. Dere bør ta en seriøs snakk om dette. 10
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Spør han om det er greit at du krever at han slikker deg to ganger i døgnet hver eneste dag, og at du maser og blir sur om du ikke får det... Han er rimelig baarnslig altså. 7
Timza Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Haha, måtte faktisk le litt. Det å legge seg midt i senga som hevn har jeg aldri hørt om før. Men ja, det er jo kjipt å bli avvist når man prøver seg på partneren og reaksjonen på det er jo individuelt. Om mannen ikke gjør noe jenta har lyst til at han skal gjøre, så er det da ikke uvanlig at jenta utfører en eller annen hevn hun også. Sex-nekt er vell en av dem, så vet ikke om det er særlig mye bedre enn at mannen legger seg midt i senga og vugger frem og tilbake.. hehe. 2
Sissa Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 HAHA Det er som å lese om samboeren min! Om vi er på tredje dagen uten sex, er han så grinete at han ikke er til å leve med, noe som igjen fører til at jeg mister sexlys. Ond sirkel det der. Men jeg pleier å gå med på sex noen ganger bare for å holde husfred. Som oftest rekker jeg ikke å ha lyst på sex, og selv ta intiniativ før han er på'n igjen. Kjedelig, men har blitt å vant til det at jeg ikke tenker over det lenger 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Flytt senga inntil en vegg, legg deg med ryggen til veggen og dytt han vekk med beina. Husk å legge noe tungt ved sengebeina på andre siden, om senga er lett. Sånn at du ikke faller mellom senga og veggen 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Spør han om det er greit at du krever at han slikker deg to ganger i døgnet hver eneste dag, og at du maser og blir sur om du ikke får det... Han er rimelig baarnslig altså. TS her. Haha! Takk Evel! Denne skal jeg vurdere!Anonymous poster hash: 1fde4...153 2
netpuppy Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Uff ja, eksen min var skikkelig masete når det gjaldt sex. Og det var ikke daglig han ville ha det, det var helst flere ganger for dagen. Mas mas mas, selv om vi hadde hatt sex tidligere på dagen. Det var jo så klart skikkelig turn off og jeg mistet jo helt lysten etter hvert. Det hjalp ihvertfall ikke at jeg fant ut at jo mindre sex vi hadde, jo mindre maste han. Huff, stakkars gutt. Håper han har funnet en han er mer kompatibel med på den kanten nå 2
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 TS her. Haha! Takk Evel! Denne skal jeg vurdere! Anonymous poster hash: 1fde4...153 Oppdater gjerne hvilken reaksjon du får 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Har vært borti en del sånne også. Ender bare opp med at jeg har sex uten at jeg egentlig vil, og så føler jeg meg ekkel etterpå, og han føler seg storfornøyd med å ha fått pult. Får nesten avsmak på sex i det hele tatt Anonymous poster hash: ae76a...3d4 11
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Kjenner meg igjen. Eksen drev på med det samme, bare at han tok dynene og nektet å gi meg en liten flik, dyttet meg ut av senga og iblant sparket han meg i ryggen, samt vekket meg jevnlig hele natta for å fortelle meg hvilken hore jeg var. Det hendte han dro meg i håret og slo. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke fikk mer lyst på sex av dette og jeg hadde heller aldri sex for husfredens skyld. En gang la jeg meg til rette og stirret i lufta og var veldig lite tilstede, - det freaket han ut, så han ville visst at jeg skulle ha lyst jeg også, selv om han hadde fryktelig dårlige metoder for å få lysten frem hos meg. Fikk heldigvis dratt fra ham. Anonymous poster hash: 1dfe2...8e4
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Kjenner meg igjen. Eksen drev på med det samme, bare at han tok dynene og nektet å gi meg en liten flik, dyttet meg ut av senga og iblant sparket han meg i ryggen, samt vekket meg jevnlig hele natta for å fortelle meg hvilken hore jeg var. Det hendte han dro meg i håret og slo. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke fikk mer lyst på sex av dette og jeg hadde heller aldri sex for husfredens skyld. En gang la jeg meg til rette og stirret i lufta og var veldig lite tilstede, - det freaket han ut, så han ville visst at jeg skulle ha lyst jeg også, selv om han hadde fryktelig dårlige metoder for å få lysten frem hos meg. Fikk heldigvis dratt fra ham. Anonymous poster hash: 1dfe2...8e4 Å for en dust han der er! Så bra at du fikk kvittet deg med han! 2
Timza Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Spør han om det er greit at du krever at han slikker deg to ganger i døgnet hver eneste dag, og at du maser og blir sur om du ikke får det... Han er rimelig baarnslig altså. Hehe, dette høres ut som en god plan, hadde vi ikke bare hatt den naturlige sexlysten vi normalt har. Om man er der nede og slikker, så har man da tilgang fra før av, så da får man det jo bare som man vil med å ha sex to ganger om dagen. 1
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Hehe, dette høres ut som en god plan, hadde vi ikke bare hatt den naturlige sexlysten vi normalt har. Om man er der nede og slikker, så har man da tilgang fra før av, så da får man det jo bare som man vil med å ha sex to ganger om dagen. Jeg har ikke møtt på en mann som er villig til å slikke to ganger for dagen hver dag, så da må du være et spesielt tilfelle.. Da det er du som velger å skrive dette hehe Dessuten, hvem sier at mannen skal få noe? 2
Timza Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har ikke møtt på en mann som er villig til å slikke to ganger for dagen hver dag, så da må du være et spesielt tilfelle.. Da det er du som velger å skrive dette hehe Dessuten, hvem sier at mannen skal få noe? Har man sex to ganger om dagen, så er da slikking en stor del av de to gangene, så for min del hadde ikke det "kravet" vært særlig vanskelig å oppfylle. Men hvis det handler om at hun kun skal bli slikket så blir det noe annet. Da er man på den tåpelige siden igjen. Det er jo ikke slik at kvinnen er snill om hun gir sin mann sex, isåfall er det noe galt med synet på den som tenker slik. 3
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Har man sex to ganger om dagen, så er da slikking en stor del av de to gangene, så for min del hadde ikke det "kravet" vært særlig vanskelig å oppfylle. Men hvis det handler om at hun kun skal bli slikket så blir det noe annet. Da er man på den tåpelige siden igjen. Det er jo ikke slik at kvinnen er snill om hun gir sin mann sex, isåfall er det noe galt med synet på den som tenker slik. Poenget her var jo å få kjæresten til ts til å innse hvor urimelig han var 1
Timza Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Poenget her var jo å få kjæresten til ts til å innse hvor urimelig han var Alle er jo urimelige på ett eller annet sett. Blir man avvist samme hva det handler om, så er det da vanlig at man utformer en eller annen hevn på et sett. Ønsker dama at mannen skal male gjerdet der han utsetter dette gang på gang, så må han lage middagen selv. Om mannen blir avvist på sex-fronten så legger man seg i midten av senga.. hehe. Ahh, ler hver gang jeg tenker på hans "revenge-metode" 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå