Gå til innhold

20 kg overvektig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jeg, og singel og ønsker virkelig kjæreste. Men føler vekten gjør at jeg har elendige muligheter.

Var og singel for 5 år siden, da var jeg normalvektig, og følte jeg bare kunne velge og vrake.

Føler jeg ellers er en helt normalt pen jente, med mange gode kvaliteter som kjæreste.

Så hva tror dere? Vil det hjelpe masse og gå ned i vekt? Er en normalvektig kropp så viktig for menn?

Anonymous poster hash: cec0e...cf8
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Kommer ann på hva slags kropp du har det da, på noen er 20kg ekstremt mye, på andre syns det mye mindre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror det kan hjelpe litt 😊 hvis det plager deg vil du nok få masse selvtillit ved å gå ned noen kilo. Jeg snakker av erfaring. Jeg titter ikke i retning av en 20 kg overvektig mann- det tiltrekker meg ikke overhode. 😜 hva med deg?

Anonymous poster hash: b8b88...ac2

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg fikk kjæreste da jeg var på mitt tjukkeste, og da veide jeg nærmere 25 kg for mye etter BMI-mål. Ikke la vekta hindre deg, det er bare tull. Finner du rette fyren vil han elske deg uansett om du veier for mye, for lite eller akkurat passe normalt mye.

Som Gunfreak sier er det ikke sikker de 20 kiloene vises så ekstremt mye på deg heller, så slapp av.

Skrevet

For å ikke være frekk da.

Men hvis du har lyst på kjempe pen jente, som er søt, bra still på kroppen, fin rumpe alt alt når det gjelder hos damer.

Da må du også være litt trent og være i normal vekt da. Det er jeg ser, og tror at det er slikk.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

For å ikke være frekk da.

Men hvis du har lyst på kjempe pen jente, som er søt, bra still på kroppen, fin rumpe alt alt når det gjelder hos damer.

Da må du også være litt trent og være i normal vekt da. Det er jeg ser, og tror at det er slikk.

Lykke til!

Ikke for å være frekk, men du må lære deg å skrive!

Anonymous poster hash: e4c16...111

• Liker 6
Skrevet

Jeg har alltid vært overvektig og akkurat nå er jeg på mitt "verste" med 35kg overvekt. Likevel har jeg hatt kjempegode og omsorgfulle kjærester som har gitt meg masse kjærlighet! Det har tatt tid, og kjærestene har kanskje ikke vært strøkne 10'ere, men jeg har vært veldig glad. Det tror jeg er det viktigste! :)

• Liker 2
Skrevet

Jauuuu, jeg kan skrive jeg gitt ;) Jeg bruker blande bokmål og trøndersk ;)

Ikke for å være frekk, men du må lære deg å skrive!

Anonymous poster hash: e4c16...111

Skrevet (endret)

edit: jeg har trua på at de aller fleste kommer lengst ved å være seg selv, uansett om det føles helt på trynet kjipt noen ganger i møte med andre som har ulike meninger om ting. Du skal ikke bare finne deg en som vil være ved din side, du skal finne deg en du har lyst til å tilbringe tiden din med -og den personen liker deg for den du er.

Endret av Colargol
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg faller selv for personlighet og ikke utseende, så han kan både være lav, tykk og skalla. Jeg kan selvfølgelig ikke synes han er stygg da. Men jo bedre personlighet han har, jo penere blir han.

Jeg prøver jo å gå ned i vekt, men det er ikke så lett, og går utrolig treigt.

Jeg nettdater, og noen av mennene som ikke falt for meg, har blitt venner av med, fordi jeg har så bra personlighet. Og det er jo da jeg lurer på, om det hadde blitt noe mer hadde jeg vært normalvektig.

Jeg er bare 160 høy, så min overvekt synes, men jeg har store pupper, slank midje, stor rompe og lår, så det legger seg fint på kroppen min. Vet at går jeg ned 10 kg, så ser jeg mye bedre ut, og ser ikke spesielt overvektig ut da, for da blir midjen slank.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier 170 kg og får alle mennene jeg vil ha, så tror ikke størrelsen er hva som hindrer deg i å få kjæreste.

Anonymous poster hash: 53fc8...20a
  • Liker 3
Gjest Malanthor
Skrevet

Ja det vil hjelpe og gå ned i vekt. Selfølgelig finner du mennesker som ikke bryr seg eller som til og med setter pris på litt "former", men generelt sett vil du øke sjansene dine betraktelig ved og ikke være overvektig.

For og komme til personligheten må man først komme forbi førsteintrykket.

Men kom igjen a, og slanke seg er da ikke så tøft? Been there done that myself. Kosthold, trening og generell aktivitet = guaranteed success. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble sammen med eksen da jeg var på mitt tjukkeste :)

Så vekt er ingen hindring, men det er jo ofte slik at hvis du ønsker deg noe veldig mye så får du det ikke, men hvis du ikke tenker så mye på det så skjer det.

Har hatt mange kjekke menn som har vært interessert i meg når jeg var tjukk, og jeg hadde like mange når jeg var normalvektig :) Synes selv at jeg ser sunnere ut når jeg veier litt mer, enn når jeg er normalvektig.

AnonymBruker
Skrevet

Folk kan jo ikke noe for hva de finner attraktivt hos en partner. Noen foretrekker slanke jenter - andre vil ha de litt større. Vær komfortabel i egen kropp er det aller viktigste, så finner du nok noen etterhvert :)

Anonymous poster hash: d3966...a14
Skrevet

Jauuuu, jeg kan skrive jeg gitt ;) Jeg bruker blande bokmål og trøndersk ;)

Tror ikke det er ditt største problem når det gjelder skriving:p

• Liker 2
Skrevet

Dere må huske på at endel av oss men liker kraftige jenter ekstra godt også :) Det er faktisk både tiltrekkende og sexy !

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten i samme situasjon som deg har 12-14-16 kilo overvekt. Jeg strides mellom det å ønske å spise vanlig og kose meg og være normal og spise normalt som jeg kunne før jeg ble overvektig, og ønsket om å slanke meg ned til min vanlige størrelse. Har holdt ut dietter i 8-9 mnd av gangen, men med engang jeg sprekker og går tilbake til vanlig kosthold kommer kiloene på i løpet av 2-3 mnd.

Nå har jeg slanket meg så mange ganger at motivasjonen er virkelig synkende.

Har forsøkt grete rode, lavkarbo( flere ganger) periodisk faste, trening, trening og diett, sunn mat, regelmessige måltider. ALT. tom shaker og vitaminpiller etc. mindre måltider alt.

Pga at jeg er tvunget til å gå på legemidler er det ingenting som biter på, ikke engang kaffe.

Legemidlene har ødelagt kroppen min, gitt meg strekkmerker og hormonforstyrrelser og ødelagt tennene mine. Det er bittert når jeg ble tvunget til å ta de.

Ja, jeg hadde saksøkt gjeldende behandlere på flekken om det var mulig å sparke dem fra den der GUSELIGE vernede attføringsbedriften kalt norsk sykaitri.

Tungt lik i lasten min lissom, pga de horene.

Anonymous poster hash: cf2b8...609
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten i samme situasjon som deg har 12-14-16 kilo overvekt. Jeg strides mellom det å ønske å spise vanlig og kose meg og være normal og spise normalt som jeg kunne før jeg ble overvektig, og ønsket om å slanke meg ned til min vanlige størrelse. Har holdt ut dietter i 8-9 mnd av gangen, men med engang jeg sprekker og går tilbake til vanlig kosthold kommer kiloene på i løpet av 2-3 mnd.

Nå har jeg slanket meg så mange ganger at motivasjonen er virkelig synkende.

Har forsøkt grete rode, lavkarbo( flere ganger) periodisk faste, trening, trening og diett, sunn mat, regelmessige måltider. ALT. tom shaker og vitaminpiller etc. mindre måltider alt.

Pga at jeg er tvunget til å gå på legemidler er det ingenting som biter på, ikke engang kaffe.

Legemidlene har ødelagt kroppen min, gitt meg strekkmerker og hormonforstyrrelser og ødelagt tennene mine. Det er bittert når jeg ble tvunget til å ta de.

Ja, jeg hadde saksøkt gjeldende behandlere på flekken om det var mulig å sparke dem fra den der GUSELIGE vernede attføringsbedriften kalt norsk sykaitri.

Tungt lik i lasten min lissom, pga de horene.

Well, that escalated fast...

Anonymous poster hash: 4f56b...b41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg faller selv for personlighet og ikke utseende, så han kan både være lav, tykk og skalla. Jeg kan selvfølgelig ikke synes han er stygg da. Men jo bedre personlighet han har, jo penere blir han.

Jeg prøver jo å gå ned i vekt, men det er ikke så lett, og går utrolig treigt.

Jeg nettdater, og noen av mennene som ikke falt for meg, har blitt venner av med, fordi jeg har så bra personlighet. Og det er jo da jeg lurer på, om det hadde blitt noe mer hadde jeg vært normalvektig.

Jeg er bare 160 høy, så min overvekt synes, men jeg har store pupper, slank midje, stor rompe og lår, så det legger seg fint på kroppen min. Vet at går jeg ned 10 kg, så ser jeg mye bedre ut, og ser ikke spesielt overvektig ut da, for da blir midjen slank.

Du tror du har elendige muligheter??? Jeg kan fortelle deg at hvis jenter legger på seg 10-20 kilo...og puppene følger etter. Dvs store pupper. Da er det superdeilig og sexy.

Legger du derimot på deg 20 kilo og har et par panneflate pupper så er det ikke attraktivt.

Anonymous poster hash: 58347...35c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:kvalm::kvalm::kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...