Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange av vennene mine har kommet i den perioden i livet at de vil være i ett fast forhold. Flere og flere får kjærester irundt meg, og jeg føler at jeg nesten er den eneste av vennene mine som ikke VIL ha eller har kjæreste!

Jeg er veldig flink til å være en skikkelig drittkjerring mot menn, jeg snakker med dem en stund, finner på ting med dem, de blir veldig interessert i meg men jeg ikke i de. Jeg har møtt mange fantastiske menn jeg faktisk har hatt lyst til å bli forelsket i, men jeg klarer det bare ikke. Alle gutter havner i vennesonen uansett hvor tiltrekkende, morsom og snill de er.

Har noen det på samme måte?

Anonymous poster hash: 84736...c20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt det slik du beskriver, men var i mange år totalt uinteressert i et nytt forhold. Ser ikke helt hvorfor det skulle være problematisk i segselv?

Greit å ikke være "drittkjerring" riktignok. Jeg var vel bare avvisende.

Skrevet

Jeg har det litt sånn! Frustrerende :)

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke liker damer bedre?

Jeg hadde en venninne som var som deg, hun fikk mange gutter forelsket i seg, men falt aldri for noen av de. Hun hadde et hav av guttekompiser (heldiggrisen 😂) Hun ble ikke skikkelig forelsket før hun traff damen i sitt liv ;)

Dette trenger seff ikke være tilfelle for deg, kan jo bare være du ikke har truffet den rette enda ;) Det er bare en ting som er sikkert, den rette er der ute et sted, du må bare se deg godt om ;)

Anonymous poster hash: 8af07...a55

Skrevet

Når du verken har lyst på kjæreste eller føler deg klar for det - hvorfor stresse med det? Du må ikke ha en kjæreste. Det er ikke et krav. Ta det med ro og vent en stund, så kommer det vel med tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn. Jeg kan bli småinteressert liksom, men hvis det begynner å faktisk utvikle seg til noe, mister jeg interessen. Det er egentlig helt greit for meg, jeg trives som singel :)

Anonymous poster hash: d3824...f14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også sånn tidligere. Var mange gutter som var interesserte, mange gode gutter som jeg gjerne skulle vært forelsket i, men nei.

Plutselig møtte jeg samboeren min, og jeg var forelsket fra første øyeblikk. Er fortsatt forelsket 5 år seinere. Har bare funnet ut at jeg blir sjeldent forelsket (han er den første jeg har vært forelsket i) men når jeg blir det, så faller jeg hardt. Synes det er bedre enn mange av veninnene mine som forelsker seg i den ene etter den andre, forhold etter forhold :)

Anonymous poster hash: 03fa8...487
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har det sånn. Er nok uopprettelig tilknytningsskadet.

Anonymous poster hash: 31257...8eb
Gjest Nightwich
Skrevet

Man får ihvertfall ikke lyst på menn av å lese innleggene til endel av hankjønnet her inne.

Kanskje lesbisk hadde vært noe ...

Skrevet

Man får ihvertfall ikke lyst på menn av å lese innleggene til endel av hankjønnet her inne.

Kanskje lesbisk hadde vært noe ...

Ja for kvinneguiden representerer jo all verdens menn

Gjest Nightwich
Skrevet

Nei heldigvis ikke !! De aller fleste her ute er trivelige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...