AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hvordan koker jeg denne? Hvor lenge? Håper noen kan hjelpe Anonymous poster hash: ad932...f7f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Koke? Det er vel mest vanlig å steke i ovn. Hvor lenge kommer an på størrelsen, men den bør vel ha en kjernetemperatur på 76 gr. Anonymous poster hash: a8aac...6ac
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Vet ikke om det blir det samme men mora mi koker steker. Hun har ei diger jerngryter, putter steka oppi med vann litt under halvveis opp. Lokk på. Og snur steka ca hver 20 min. I et par timer trur jeg.Anonymous poster hash: 4191a...106
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Vet ikke om det blir det samme men mora mi koker steker. Hun har ei diger jerngryter, putter steka oppi med vann litt under halvveis opp. Lokk på. Og snur steka ca hver 20 min. I et par timer trur jeg.Anonymous poster hash: 4191a...106 Hva gjør moren din etter dette, da? Setter steken i ovnen?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Hva gjør moren din etter dette, da? Setter steken i ovnen? Nei den er ferdig da, kan hende at koketiden er lenger. Hun gjør det uansett kjøtt. Veldig godt og saftig. Anonymous poster hash: 4191a...106
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Nei den er ferdig da, kan hende at koketiden er lenger. Hun gjør det uansett kjøtt. Veldig godt og saftig.Anonymous poster hash: 4191a...106 Da er det jo ikke stek. Kokt bogskinke tror jeg det kalles. Bibringe og høyrygg er ypperlig å koke suppe på, for eksempel. Endret 5. juni 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Da er det jo ikke stek. Kokt bogskinke tror jeg det kalles. Bibringe og høyrygg er ypperlig å koke suppe på, for eksempel. Står da svinestek, oksestek og reinsdyrsstek på pakkene, så da kaller vi det for stek. Har hjulpet henne flere ganger. Man kan koke eller steke de, mamma koker. Anonymous poster hash: 4191a...106
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Takker for svar I ovn: Hvor mange grader og ca timer? I langpanne da går jeg utifra, og hva mer? Koke: Hvor mange timer? Anonymous poster hash: ad932...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå