Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg lurer rett og slett på om noen av dere har hatt den erfaringen med en dårlig start på et forhold i mellomfasen, som likevel har endt i et godt forhold?

Er selv i en mellomfase med en mann, der det har gått mye opp og ned. Potensialet for at det skal fungere mellom oss er absolutt tilstede, men det blir mye jobb. Er det vits?

Anonymous poster hash: ffba7...bcf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vet du best selv.

Anonymous poster hash: 30296...48f

Gjest Malanthor
Skrevet

Vanskelig og svare på.

Hvis disse problemene kommer av ting som ikke direkte er relatert til deres personlige egenskaper så kan det vel la seg gjøre. Hvis de dermed er det, så er det vel strengt talt ikke særlig lurt og gå videre.

Ex: Hvis dere har hatt det litt tråkig fordi han har vært fordypet i arbeid og har hatt masse stress i livet sitt av ymse grunner så kan ting fint bli bedre. Hvis dere har hatt det tråkig fordi han er egoistisk.. well you catch my drift. Finn ut grunnene til at det har gått opp og ned og finn ut om disse henger sammen med forklarlige hendelser i livene deres eller om det henger sammen med dårlige sider. Tudu!

:blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min hadde en tung start, han vinglet mye, og gikk 3 ganger første halvåret. Når han etter 3. gangen bestemte seg for at han ville dette, har vi hatt det helt supert etterpå! :)

Men det skal sies at det var ingen andre i bildet, hadde det vært det hadde jeg ikke tatt ham tilbake. Det var nok bare han som var litt redd.. ;)

Anonymous poster hash: 2b19e...562
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig og svare på.

Hvis disse problemene kommer av ting som ikke direkte er relatert til deres personlige egenskaper så kan det vel la seg gjøre. Hvis de dermed er det, så er det vel strengt talt ikke særlig lurt og gå videre.

Ex: Hvis dere har hatt det litt tråkig fordi han har vært fordypet i arbeid og har hatt masse stress i livet sitt av ymse grunner så kan ting fint bli bedre. Hvis dere har hatt det tråkig fordi han er egoistisk.. well you catch my drift. Finn ut grunnene til at det har gått opp og ned og finn ut om disse henger sammen med forklarlige hendelser i livene deres eller om det henger sammen med dårlige sider. Tudu!

:blomst:

Tusen takk for et veldig godt svar, dette skal jeg tenke mer over. I dette tilfellet tror jeg roten i alt vondt startet med situasjonen du beskriver. Stresset med jobb og tidsfrister.

Jeg og kjæresten min hadde en tung start, han vinglet mye, og gikk 3 ganger første halvåret. Når han etter 3. gangen bestemte seg for at han ville dette, har vi hatt det helt supert etterpå! :)

Men det skal sies at det var ingen andre i bildet, hadde det vært det hadde jeg ikke tatt ham tilbake. Det var nok bare han som var litt redd.. ;)

Anonymous poster hash: 2b19e...562

Takk for svar!

Vil gjerne høre flere erfaringer rundt dette!

Gjest Malanthor
Skrevet

Tusen takk for et veldig godt svar, dette skal jeg tenke mer over. I dette tilfellet tror jeg roten i alt vondt startet med situasjonen du beskriver. Stresset med jobb og tidsfrister.

Bare hyggelig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har noen innspill? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...