Gå til innhold

Europride?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Evans
Skrevet

Kjenner mange som skal, tror det blir sikkelig bra!

AnonymBruker
Skrevet

Regner også med at det blir bra. Det var jo ikke så verst forrige gang det var Europride, så satser på god stemning.

Anonymous poster hash: 788d6...0e4
Gjest lurven
Skrevet

er det en sånn homsefestival?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er det så skal jeg!

Anonymous poster hash: c75f1...05c
Skrevet

Jeg har vanvittig lyst til å være med, men kommer meg ikke til Oslo :(

Skrevet

Tråden er ryddet for personhets og krenkende utsagn.

ninuska_, mod

AnonymBruker
Skrevet

lurven

Ja, det er homsefestival. Eller en festival for homofile menn og kvinner, bifile, transseksuelle og alle andre som ønsker å delta.

Stueloff

Synd du ikke kommer deg til Oslo.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir det tatt om man dukker opp som heterofil?

Dvs, partneren min er bifil og jeg kunne gjerne tenkt meg at vi deltok på festivalen sammen. Både for å støtte partneren min, men også for å bidra til å gjøre bifile litt mer synlige.

Men jeg har inntrykket av at rene homofile fort ser litt ned på bifile i hetero-forhold, at de liksom "velger" en partner av motsatt kjønn fordi det er "normalen" og enklest. Stemmer det?

Anonymous poster hash: 8c97e...c44
  • Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Hvordan blir det tatt om man dukker opp som heterofil?

Dvs, partneren min er bifil og jeg kunne gjerne tenkt meg at vi deltok på festivalen sammen. Både for å støtte partneren min, men også for å bidra til å gjøre bifile litt mer synlige.

Men jeg har inntrykket av at rene homofile fort ser litt ned på bifile i hetero-forhold, at de liksom "velger" en partner av motsatt kjønn fordi det er "normalen" og enklest. Stemmer det?

For det første så står det ikke hetrofil i panna di,og for det andre er det ingen som bryr seg.Mamma er lesbisk,og jeg har vært der sammen henne noen år uten og ha følt noe ubehag rundt det.Jeg har også da sett turister der blandt annet,eller så har vi som tradisjon hver år å se på fagottene og da er det flere venner/kollegar av mamma som er med på det showet,og etterpå har det hendt at vi har tatt turen innom prideparken.Og da er det flere hetropar :)

AnonymBruker
Skrevet

For det første så står det ikke hetrofil i panna di,og for det andre er det ingen som bryr seg.Mamma er lesbisk,og jeg har vært der sammen henne noen år uten og ha følt noe ubehag rundt det.Jeg har også da sett turister der blandt annet,eller så har vi som tradisjon hver år å se på fagottene og da er det flere venner/kollegar av mamma som er med på det showet,og etterpå har det hendt at vi har tatt turen innom prideparken.Og da er det flere hetropar :)

Takk for svar! Vet at det ikke står heterofil i panna mi, det gjorde i hvert fall ikke det sist jeg sjekka, men greit å høre at det er m/f-par der også, uansett om de klassifiserer seg som bi- eller heterofile.

Gjest Blomst83
Skrevet

Takk for svar! Vet at det ikke står heterofil i panna mi, det gjorde i hvert fall ikke det sist jeg sjekka, men greit å høre at det er m/f-par der også, uansett om de klassifiserer seg som bi- eller heterofile.

Bare hyggelig å kunne være til hjelp :)

Gjest lurven
Skrevet

Hvorfor er det ingen heterofestivaler

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo Titanofestivalen da?

Gjest New_Girl
Skrevet

Hver dag er en heterofestival.

• Liker 4
Gjest lurven
Skrevet

Hver dag er en heterofestival.

på hvilken måte

AnonymBruker
Skrevet

Trengs det en heterofestival? Om så, er det jo bare å starte den. Det er jo fritt frem å starte festivaler om man ønker det.

En pridefestival (festival for homofile/bifile/transseksuelle osv) trengs fordi det pr. dags dato i flere land i verden er homofile som blir drept kun på grunnlag av hvilken legning de har. Folk blir fengslet. Voldtatt. Utstøtt av familien sin. Mobbet. Drapstruet. Unge barn og tenåringer dreper seg selv fordi de blir plaget fordi de forelsker seg i "feil kjønn". Derfor har man disse festivalene. Det er mye moro i festivalene, men det har også en alvorlig side.

• Liker 5
Skrevet

Gleder meg! :D

AnonymBruker
Skrevet

Trur jeg skal få med meg noen dager av den i år. :)

Og grunnen til at man ikke har en heterofestival er nok fordi det ikke er et eneste land som fenglser hetrofile, dømmer de til døden, nekter de å gifte seg, lager oppstandelse rundt dette med barn, forfølger de etc.

Anonymous poster hash: 4567f...6f8
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...