Gå til innhold

Er du aktiv på facebook (mye eller lite innlegg), hva poster du? Inntrykk osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere aktiv på facebook? Hva poster dere? Og hvilke inntrykk får dere av folk som er aktive kontra de som er passive osv?

Jeg har funnet ut at jeg skal være mer forsiktig enn jeg har vært på facebook. Har venner som er aktive, men har merket at de som er mer passive kan være ganske ordentlige personer, mens de som er aktive kan være litt av noen urolige mennesker.

Anonymous poster hash: cb7a3...91a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stort sett innom Facebook hver dag, men det er relativt sjelden at jeg poster noe. I snitt et par ganger i måneden, kanskje? Når jeg poster noe er det gjerne bilder av noe jeg har gjort eller opplevd.

Folk kan gjerne være aktive på Facebook uten at jeg synes det er noe rart med det, men det kommer helt an på hva de legger ut. Noen av vennene mine har jeg "gjemt" sånn at innleggene deres ikke kommer opp på newsfeed'en min. For eksempel en som la ut minutt-for-minutt referat av alle fotballkampene han så... Det ble jeg fort lei av.

Ellers er jeg ikke spesialt begeistret for at folk legger ut masse sitater/"livsvisdom" hele tiden, og/eller ukritisk liker og deler alt mulig rart, men at noen velger å dele mye fra livet sitt har jeg ikke noe imot. (Så lenge vi ikke snakker oversharing, så klart... men det er vel en egen tråd om det.)

Skrevet

En lett blanding egentlig.

Legger ut litt bilder av guttungen så besteforeldre og resten av familien kan se.

Skrevet

Poster bare bilder, aldri noe annet. Synes spesielt statuser er skikkelig flaut :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...