AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hei Vi skal male huset for første gang og det er ikke bare bare Vi skal ha det lyst, og det jeg tenkte på er som hovedfarge Egghvit og rundt vinduene og stafasjen Klassisk hvit. Fordi huset kler best lys farge. Hva tenker dere? Er det noen som har Egghvit og vil anbefale? Håper på svar:)Anonymous poster hash: 070fe...3f0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Ingen som vil komme med tips?Anonymous poster hash: 070fe...3f0
helenaa Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Har du ferdigmalte vinduer eller dører? I så fall bør du ha med fargen på disse i beregningen. Vi har f.eks. entre-dør i bomull, og har derfor valgt den fargen rundt dørkarm og vinduene. Ellers ville jeg tipse deg om å spørre i en male-butikk. Det er langt mellom dem på forumet her som faktisk vet hva de snakker om. Særlig når det gjelder et så spesifikt spørsmål, og om to farger som er ganske like for en amatør.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Vi har akkurat malt i en annen hvit for vi hadde egghvitt her før. Jeg syns ikke det er noe fint pga det er sånn "skittent" skjær i den. Sånn gulaktig. Jeg ville ha vanlig hvit. Husker ikke hva den vi har heter, men den er veldig populær iallefall.. Eneste som er synd er at alle listene våre er i egghvit, men holder på å bytte de Anonymous poster hash: 03ea8...4b0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Har du ferdigmalte vinduer eller dører? I så fall bør du ha med fargen på disse i beregningen. Vi har f.eks. entre-dør i bomull, og har derfor valgt den fargen rundt dørkarm og vinduene. Ellers ville jeg tipse deg om å spørre i en male-butikk. Det er langt mellom dem på forumet her som faktisk vet hva de snakker om. Særlig når det gjelder et så spesifikt spørsmål, og om to farger som er ganske like for en amatør. Vinduene skal males og døren skal males også. Men, tusen takk for svar. Jeg hr spurt i mange fargebutikker og får forskjellige svar:( Ikke lett, altså.Anonymous poster hash: 070fe...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå