AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg (tror jeg) har begynt å få følelser for en jeg holdt på med for litt over ett år siden. Av diverse grunner ble det slutt (bl.a at jeg ikke hadde følelser). Han var i alle fall stupforelska i meg. Nå er vi venner og småprater nesten hver dag (går på samme skole). Han har nettopp holdt på med en annen en (som "knuste" meg litt"), men nå er det og slutt. Har veldig lyst å få det sånn som det var, men aner ikke hva jeg skal gjøre/si… Noen som har erfaringer eller tips? (Til informasjon er vi tenåringer) Anonymous poster hash: ca0d8...fe3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Jeg (tror jeg) har begynt å få følelser for en jeg holdt på med for litt over ett år siden. Av diverse grunner ble det slutt (bl.a at jeg ikke hadde følelser). Han var i alle fall stupforelska i meg. Nå er vi venner og småprater nesten hver dag (går på samme skole). Han har nettopp holdt på med en annen en (som "knuste" meg litt"), men nå er det og slutt. Har veldig lyst å få det sånn som det var, men aner ikke hva jeg skal gjøre/si… Noen som har erfaringer eller tips? (Til informasjon er vi tenåringer) Anonymous poster hash: ca0d8...fe3 Fortell han hvor fint du synes dere hadde det, den tida dere holdt på. Det er jo å hinte det, uten at du "byr på hele kakestøkke" med en gang;) GRUNNEN til at du igjen har fått øynene opp for denne gutten, er nok fordi ei annen jente fikk han, og det gjør han mye mer attraktiv i dine øyne. Anonymous poster hash: 701d0...69a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Fortell han hvor fint du synes dere hadde det, den tida dere holdt på. Det er jo å hinte det, uten at du "byr på hele kakestøkke" med en gang;) GRUNNEN til at du igjen har fått øynene opp for denne gutten, er nok fordi ei annen jente fikk han, og det gjør han mye mer attraktiv i dine øyne. Anonymous poster hash: 701d0...69a TS her. Niks. Han og hun andre begynte å holde på mars, og jeg fikk øynene opp for ham igjen i slutten av januar/starten av februar… Problemet er at jeg er såå pinglete og livredd for avslag. Dessuten er det ikke lenge til vi slutter på skolen og det gjør meg enda mer stressa! Anonymous poster hash: ca0d8...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå