AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har alltid syntes det å dra på byen alene er litt "trist", men nå har jeg engang ingen å dra med, så da blir det nå sånn. Hvordan skal en 34-årig mann te seg på byen uten at det blir så "stusselig"? Anonymous poster hash: c63aa...2d6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Være sosial, snakke med folk, smile, oppføre seg sømmelig, ... Anonymous poster hash: bf99b...e3d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Du må tørre å snakke med andre og ikke forvente at folk kommer bort til deg(med mindre du er dødskjekk) Anonymous poster hash: ad6d4...41f
xeno Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Det er ikke så vanskelig! Men herregud har du ikke venner da? Vet ikke hvor du bor, men hvis du bor så lenge, bør ha noen venner som du kjenner. Kan du spørre ta med, og kose dere på byen da. Eller som Anonymbrukeren sa: være sosial, snakke med folk , smile, oppføre seg sømmelig. Men den "snakke med folk" det går ikke an å komme direkte at du kjenner noen, å snakke med. Men hvis du er ikke pysete, bare kjør på!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Når man har passert 30 er ofte ikke kompisene så interessert i byturer lenger. De har kanskje flyttet ut v byen og har kone, barn og stasjonsvogn. Det er ikke så lett (eller aktuelt) å få seg nye venner bare for å gå på byen med dem heller. Ikke en uvanlig situasjon. Er ikke TS, men var i samme situasjon da jeg ble singel rundt 30. Anonymous poster hash: 463d6...7f3
Pastels Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Jeg var noen timer alene på byen før jeg skulle møte noen andre, og du kan fjor si at du venter på at vennene dine skal bli ledige/at du skal til de snart. Går jo an å dra en hvit en hvis du føler deg dum alene på byen Jeg kom i snakk med noen i en dokø der jeg fortalte at jeg var alene en stund, og de dro meg med til vennegjengen med en gang
Gjest Snuppi Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Gå på et sted som du vet at det er mye folk og sett deg i baren. Ikke vær redd for å ta initiativ til å prate med menn og kvinner som er på utestedet. Smil, vær vennlig og imøtekommende. Smilende mennesker har en positiv energi over seg, og har lettere for å tiltrekke seg andre mennesker. Be bartenderen om tips om han/hun vet om noen ok steder det er lettere å komme i kontakt med andre.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Jeg bor på et lite sted da, men pleier å sette meg ved baren. Så kommer det alltids noen jeg kjenner, (eller ikke kjenner) som jeg kommer i snakk med. Anonymous poster hash: ddfb9...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå