Milly:) Skrevet 17. juni 2004 #1 Del Skrevet 17. juni 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/17/400772.html Kunne nesten drept, hadde jeg visst hvem som gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. juni 2004 #2 Del Skrevet 17. juni 2004 Er det mulig! :evil: Å, jeg blir så sint så sint! Hva om noen hadde kastet personen som kastet katten i søpla? Hvordan hadde h*n likt det? (h*n hadde fortjent det og.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. juni 2004 #3 Del Skrevet 17. juni 2004 :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2004 #4 Del Skrevet 17. juni 2004 :evil: :cry: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2004 #5 Del Skrevet 17. juni 2004 (h*n hadde fortjent det og.) Ja, i søpla med alle sånne folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 17. juni 2004 Meg over, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 17. juni 2004 #7 Del Skrevet 17. juni 2004 VRÆÆÆÆÆÆL! Jeg mener det, dersom jeg hadde komt over noe sånt tror jeg faktisk jeg hadde vært truende til å drepe vedkommende! Alle der ute skal bare passe seg! ååååh! *sinneutbrudd!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 18. juni 2004 #8 Del Skrevet 18. juni 2004 Noen mennesker er utrolig kalde! :evil: Det er bra det finnes mennesker som Karlsen, som tar seg av den stakkars kattungen. :dagensrose: Dagens rose til Karlsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 18. juni 2004 #9 Del Skrevet 18. juni 2004 FY FAEN!!!! Jeg blir så sint og lei meg når jeg leser sånt! Den personen som har gjort det burde fårr dødsstraff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 18. juni 2004 #10 Del Skrevet 18. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. juni 2004 #11 Del Skrevet 24. juni 2004 Utrolig trist at folk klarer å gjøre sånt. :-( Har ei venninne i USA som er politi. Hun fikk en gang en telefon fra noen unger som hadde funnet en liten kattunge på bare noen uker i en søpplekasse med en av potene kappet av. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 28. juni 2004 #12 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg leste om dette på Dagbladet tidligere i dag og klokka 17.30 så jeg det på lokalnyhetene om den lille katteungen Lucky. At folk klarer og behandle dyr sånn dt skjønner ikke jeg,og jeg kjenner at jeg blir fryktelig og håper at folk som gjør slikt får straffen de fortjener. Koldbruna :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. juni 2004 #13 Del Skrevet 29. juni 2004 :evil: (trenger ikke si noe mer her jeg, smileyene sier vel sitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå