AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hei! Jente på 85kg og 183 cm her Jeg lirer på, kan jeg legge meg på 2000 kcal til dagen og gå ned i vekt? Til nå har jeg ikke trent på leeenge, men har vært borti både styrke og kardio før. Tenkte å starte med styrke 3-4 dager i uka, der jeg avslutter med intervaller. (Silje Mariela sitt Fat Attack program) Og 1-2 langkjøringer i uka. Jeg har planer om å spise 2000 kcal hver dag, uavhengig om jeg trener eller ikke. Tanker?Anonymous poster hash: 80a85...6cd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Hva er målet? Vektnedgang og musklerAnonymous poster hash: 80a85...6cd
Gjest Runforit Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Vektnedgang og musklerAnonymous poster hash: 80a85...6cd Hvor mange kalorier har du spist for å ha vekta du har? Du er veldig høy så underskuddet bør ikke være for stort. Iallfall ikke om du ønsker å bygge muskler.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Hvor mange kalorier har du spist for å ha vekta du har? Du er veldig høy så underskuddet bør ikke være for stort. Iallfall ikke om du ønsker å bygge muskler. Ingen aning. Spist mye "dritt", sjokolade og lyst brød i mengder...Anonymous poster hash: 80a85...6cd
Beach Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Jeg synes 2000 kcal høres fornuftig ut. Hvis det ikke gir deg resultatene du ønsker, får du eventuelt øke/minske inntaket.
Inwe Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Jeg trener selv FA, og om du går inn på facebookgruppen er det veldig mange svar på det du lurer på evt kan du spørre igjen. Både Silje mariela og med-coach Catharina svarer, i tillegg til de av oss som har gått på fler av programmene hennes. På 2000 planen (regner med du hadde tenkt å starte på den), er etter treningssnacks på 200 kcal medbergnet noe som vil si du får i deg 1800 på treningsfrie dager og 2000 de dagene du trener. Grunnen til at planene er lagt høyt er at du skal spise mest mulig og allikevel gå ned i fett. Om du stangnerer eller ikke går ned bytter du til planen som er 100 kcal lavere og jeg kan love deg det fungerer. Jeg begynte på 2000planen og avslutta på 1800planen og har gått ned endel. Nå holder jeg på med extreme så er ganske så lavt på kaloriene. Som sagt, om du lurer på noe ang det programmet så er det bedre å spørre i facebookgruppen, der alle holder på med det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå