Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja vi skal male huset. Nå har det en lysegrå farge som ser kan se litt blå ut i riktig lys. Vi vil male i en farge som ikke ser blå ut, men heller ikke ser grønn ut.

Har sett på Kontur, men er redd den blir for mørk. Noen som har den her? Er den ganske mørk?

Har også sett på Antikkgrå, men redd den blir for grønn. Selv om jeg liker at den er lysere grå, vil jeg heller ha skikkelig -men litt mørkere grå -enn grønnlig grå...

Såg også et fint hus som var malt i Gråmynte, men det såg finere ut i sollys enn uten.. haha... som sagt; dette er ikke enkelt.

Så mørkt som Labrador vil vi ikke ha det, må være lysere.

Endret av 83`
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på å male med fargen Kontur nå :) den er ikke mørk, var faktisk litt lysere enn jeg trodde. Blir veldig pent :)

Skrevet

Åh, så spennende RedRobbin :) Hvilken farge skal du ha på staffasjen (listene) da?

Skrevet

Har tatt helt enkel eggehvit på lister og rekkverk osv. Er fornøyd jeg :) lykke til med maling og fargevalg, er ikke lett å bestemme seg ;)

Skrevet

Vi har kontur og bomull. Kontur er verken mørk eller lys. Føler at den går mer mot blå enn grønn, men først og fremst er den bare grå.

Hm, ikke så godt forklart... Du må vel kanskje helst teste selv, eller lete etter hus med de fargene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...