AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hei. er det noen som har gjort dette for å kunne øke sjansen for å bli gravid. Jeg er 26 år og har noe som heter pcos som gjør at man ikke altid får mensen. man hopper ofte over noen perioder. Jeg og min mann har prøvd i 6 måneder nå uten noen hjelpemiddler så vi tenker kanskje å begynne med sånn hormonbehandling men vet egentlig ingenting om dette. skal til gynokolog/jordmor om 5 uker. Har noen gjort dette selv. hva har dere måtte gjøre og hva gikk dere igjenom? Anonymous poster hash: e6fac...fab
Nybegynner 2009 Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg måtte bruke hormonbehandling for å bli gravid. Jeg har også pcos, og mensen veldig sjelden. Jeg måtte først ta sånn hcg-undersøkelse for å sjekke om egglederne mine var åpne før jeg fikk pergokur, men tror ikke alle gynekologer sender deg til det ettersom få sykehus nå gjør den undersøkelsen. For meg funket det veldig bra, og jeg ble gravid på første hormonkur. Så jeg har en gutt på 4. Men vi har prøvd lenge å få nr 2 og da har ikke hormonkurer virket, så nå starter vi med prøverør neste måned. Lykke til!
Sprinkles Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har pcos og fikk første pergokur i mai. Ble gravid, men mistet tidlig (kjemisk graviditet). For å få pergo måtte mannen få godkjent sædprøve, og jeg måtte ta blodprøver for å måle hormonverdier. Venter I spenning på ny El denne syklusen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå