Gjest Jente_19_ Skrevet 17. juni 2004 #1 Del Skrevet 17. juni 2004 Er det normalt at par har mindre og mindre sex jo lengre de er sammen? At det ikke blir så ofte som før? Flere som har opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 17. juni 2004 #2 Del Skrevet 17. juni 2004 Ja det er relativt normalt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 17. juni 2004 #3 Del Skrevet 17. juni 2004 Sex... Hva er det? :klø: Ja, det vil jeg tro at er ganske naturlig. Sjeldnere og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. juni 2004 #4 Del Skrevet 17. juni 2004 hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2004 #5 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvis Jente_19_ er 19 år og opplever det så synes jeg det er vel tidlig. Men jeg er også egentlig nysgjerrig på det samme spørsmålet. Nå er det vel i hovedsak unge folk her men jeg drister meg til å spørre. Dere som har hatt samme partner i 10, 15, 20 år og mer: Hvordan står det til med seksuallivet? Hva gjør dere for å bevare det? Og hvilke råd har dere til de av oss som kan tenke oss å beholde partneren resten av livet og gjerne også litt seksualliv? En med seriøse ambisjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 17. juni 2004 #6 Del Skrevet 17. juni 2004 Sex ja..det er som sagt helt normalt at en har mindre og mindre sex. Men det som er viktig er at en har det, og at det er godt og fint når en først har det. Bra å ta seg god tid til hverandre slik det ikke blir sånn hastesex bare for å ha det (selv om det også fungerer fint det også av og til ). Jeg har selv en kjæreste jeg er kjempeglad i og vi har vært sammen lenge. Men vi har jo også (som de fleste andre) mindre sex enn vi hadde tidligere i forholdet. Jeg har det like bra for det, og det er ingenting som er galt i forholdet, følelsene er der like sterke (om ikke sterkere) som før. Så mitt råd er bare å nyt det når dere har sex, og ta dere tid til hverandre. Eksperimenter mye og nyt å gjøre den andre godt, så blir det perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå