Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig vært på trening nå, men ligger bare på sofaen og surrer. Føles så uendelig tungt å skulle ta på seg treningstøy og dra seg bort til senteret... Gah! Noen som kan gi meg litt motivasjooooon?

Anonymous poster hash: 17c3f...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du blir feit hvis du ikke kommer deg på trening. Bare gjør det. Den eneste dårlige treningsøkten er den som ikke skjedde.

Endret av FruHudson
  • Liker 1
Skrevet

Du angrer aldri på ei utført treningsøkt!

Kom igjen, you can do it!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig vært på trening nå, men ligger bare på sofaen og surrer. Føles så uendelig tungt å skulle ta på seg treningstøy og dra seg bort til senteret... Gah! Noen som kan gi meg litt motivasjooooon?

Sett på en låt som motiverer deg, tenk på overskuddet du vil få etterpå, hvor mye bedre du sover etc.

Anonymous poster hash: f93ea...1cd

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Enig med de over! Sett på musikk som får deg i godt humør, tenk at du kommer til å angre på at du ikke trente likevel. Tenk hvor godt det kommer til å føles etter en god økt! :biggrin: Jeg skulle egentlig trene i dag. Kan ikke siden jeg er syk, men... jeg skulle ønske... Ta økta mi for meg i samme sleng!! hihi

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for motivasjonen! Det hjalp veldig :) hadde en god økt, og det føles veldig godt nå :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...