AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne men, håper dette ikke blir alt for rotete for deg å lese! Vi har kjent hverandre i litt under et år, jeg er 20 og hun er 17. Hun er bifil og jeg er heterofil og har kjæreste, hun er singel. Hun har drevet med veldig mange gutter på det året vi har kjent hverandre, å det går alltid dårlig, hver gang så kommer hun alltid til meg, med følelser å alt det der! Det virker egentlig som hun ikke er lei seg for at det gikk dårlig, men hun later som for å få oppmerksomhet ifra meg. Det kan også ofte virke som hun tulle gråter, fordi jeg skal trøste henne. Hun tar ofte på meg, spanker meg på rumpa, hiver seg over meg å kysser å koser meg, hun legger seg ofte tett inntil meg å koser. Hun screenshotter snapchat bilder jeg sender til henne av meg.. Kjæresten min å henne kommer ganske godt over ens, men hun oppfører seg rart da han er til stede, men med en gang han går så blir hun seg selv igjen, samme klenginga. Hun kan komme med rare kommentarer om at hun er kåt, hvorfor skal jeg vite det? Noen ganger så sitter hun å skrever med bena, å hvis jeg later som at jeg ikke ser det så prøver hun å få meg til å se. Med kommentarer om undertøyet hun har på seg osv. Hun pynter seg også ekstra da hun er med meg, bare hjemme hos meg eller henne. Hun ringer meg opp til flere ganger om dagen, da prater vi alltid om henne, om hvor fucked up alt med gutter er eller hvor glad hun er. Da jeg nevner kjæresten min blir hun stille, akuratt som at hun ikke vil snakke om han. Jeg er veldig forvirret! Er det noen måte jeg kan finne ut om hun faktisk flørter med meg? Jeg er veldig glad i henne, men jeg vil kun være venner! Takk for alle svar Anonymous poster hash: 3c460...d1b
Cathrine88 Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Det høres ut som om hun har et plagsomt stort behov for oppmerksomhet i hvert fall. Dere snakker jo allerede om kjærlighetslivet hennes - spør om hun er interessert i noen jenter for tiden. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Der verste med denne historien her er alle da/når-feilene!!! Jeg blør i øynene etter å ha lest dette! Anonymous poster hash: 5d809...cc2 2
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 det virker som om du har en veldig sentral rolle i livet hennes uansett. Spørsmålet er hvordan du skal få satt en grense der du beholder hennes vennskap samtidig som du ikke sårer henne. Det må du nesten tenke ut selv. Det er du som vet nøyaktig hvilken relasjon du ønsker å ha til henne. Videre, så er det viktig at hun ikke har falske forhåpninger. Så du må nok være streng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå