AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Ferdig med roaccutane-kuren min om to uker, endelig! Før brukte jeg produkter for fet og uren hud, og nå bruker jeg produkter for ekstremt tørr og følsom hud. Regner med produktene mine må skiftes ut nå Noen med erfaring? Hva vil dere anbefale? Aner ikke hvilken hudtype jeg kommer til å ha når jeg er ferdig.Anonymous poster hash: b9cd0...273
wintergirl Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har ingen erfaring med det. Men har hørt at det hjelper mot kviser. Har dine forsvunnet etter kuren? Går på p-piller pga av kviser og de kommer tilbake hver gang jeg tar et større opphold. Er så lei av det. Fikk nesten lyst til å prøve roaccutane jeg og:)
Gjest BabyBlue Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Brukte Decleor gjennom hele kuren, soothing milky cream har vært en favoritt lenge, selv om nattbalmen var en livredder da det stod på som verst. Neroli serumet til å ha under hudkremen fungerte også kjempefint :D
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har ingen erfaring med det. Men har hørt at det hjelper mot kviser. Har dine forsvunnet etter kuren? Går på p-piller pga av kviser og de kommer tilbake hver gang jeg tar et større opphold. Er så lei av det. Fikk nesten lyst til å prøve roaccutane jeg og:) Ja, alt er helt borte skal litt til for å få resept på det, men er verdt forsøket uansett. Til deg andre: takk! Men produktene under kuren er de jeg skal skifte ut, og ønsker nå produkter for min nye hud Anonymous poster hash: b9cd0...273
wintergirl Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Ja, alt er helt borte skal litt til for å få resept på det, men er verdt forsøket uansett. Til deg andre: takk! Men produktene under kuren er de jeg skal skifte ut, og ønsker nå produkter for min nye hud Anonymous poster hash: b9cd0...273 Takk for svar. Skal forsøke ja Endret 5. juni 2014 av wintergirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå