Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elenath
Skrevet

Er det noen enkel måte jeg kan kopiere alle favorittene mine over fra IE til opera?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

høyreklikk på et hvit område på Bookmarks.Velg fil - import IE bookmarks

Gjest Elenath
Skrevet

Lurer på en ting til jeg.

Hvordan gjør jeg opera til min "hovednettleser" slik at linker ++ åpnes i opera og ikke IE?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Let litt under tools - preferences. Er ikke helt sikker på hvor det er, har Linux-versjonen så jeg har ikke den valgmuligheten i Opera. Men mener det var under der i windows-versjoenen.

Gjest Elenath
Skrevet
Let litt under tools - preferences. Er ikke helt sikker på hvor det er' date=' har Linux-versjonen så jeg har ikke den valgmuligheten i Opera. Men mener det var under der i windows-versjoenen.[/quote']

Har tittet der, men finner det ikke.. :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tools-preferences-default application. Velg de filtypene du vil at Opera skal assosieres med. Er du usikker kan du trykke select all.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Meg over gitt..Må ikke la en rar gjest få kredit for noe jeg har funnet ut :)

Gjest Elenath
Skrevet

:ler: Nei, hvertfall ikke når jeg fikk det til.

Tusen takk! :kysse:

Begynner å bli mer og mer glad i Opera, den kan jo virkelig skreddersys. Synd jeg ikke kan bruke det på alle sidene jeg er inne på.

Skrevet
Begynner å bli mer og mer glad i Opera' date=' den kan jo virkelig skreddersys. Synd jeg ikke kan bruke det på alle sidene jeg er inne på.[/quote']

Hva slags sider er du inne på da?

Jeg bruker nettet mye, og opplever meget skjelden sider som ikke fungerer i Opera...

Skandiabanken sine sier er kronglete å få logget inn på, men kommer man inn går alt greit. Ellers er det noen sider som ser litt smårare ut, og noen menyer som ikke fungerer i blandt. Men i de aller-aller fleste tilfeller går det bra, spesielt om man setter Opera til å identifisere seg som Explorer når man treffer på rare sider... (Trykk F12 og velg i listen der..)

Gjest Elenath
Skrevet

Skandiabanken orker jeg egentlig ikke stresse med i opera, og så er det en del totalt unødvendige småsider. Ike noe farlig.

Skal prøve å bare bruke opera nå, så får jeg se om jeg egentlig trenger IE i det hele tatt. (siden du sier det går greit :wink: ) :D

Gjest Elenath
Skrevet

Huff, skulle prøve meg på skandiabanken i stad, men så har jeg glemt det passordet jeg lagde til Opera :klaske:

Skrevet

Jeg sitter i alle fall på nettet hele dagen, og det er til vanlig kun Skandiabanken og ClassFronter (læringsplattform/kommunikasjon for skolen) jeg bruker Explorer til.

I blandt skjønner jeg at siden jeg er inne på ser rar ut fordi den ikke virker skikkelig i Opera. Da åpner jeg i blandt Explorer og ser hvordan den egentlig skulle vært, men går som oftest tilbake til Opera igjen fordi det som regel går greit der selv om det ikke er optimalt.

Opera er bare best!

Gjest Elenath
Skrevet

Fant ut nå at hm heller ikke kan brukes i Opera, kanskje like greit. Så slipper jeg å blakke meg. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...