Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si takk til alle dere som gav meg gode råd i en vanskelig tid. Nå er alt så mye bedre, jeg er kvitt svinet (for godt), er over han (endelig) og har møtt en skjønn fyr jeg virkelig liker! Er litt små-forelska til og med!! Jeg er ferdig med siste eksamen, det er sommer og jeg reiser til Italia om to uker! Livet er herlig (for første gang på et halvt år)!!!

Takk skal dere ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vet ikke om jeg har vært med og gitt deg råd, men det kan godt hende. (det var sikkert et dårlig råd, for jeg er blitt singel i mellomtiden :-( )

Flott at du har kommet deg videre! Og fått ny fyr å tenke på... Fint å høre at det kan gå bra også, etter et brudd.

Jeg sliter veldig, tenker på å flytte til en annen by / et annet land for å komme unna alt. Er så glad i ham ennå, og føler nesten jeg må skifte identitet og bosted, språk, utseende, alt for å starte på nytt med rene ark. Noe dramatisk må hende slik at jeg blir "født på nytt" eller noe. :-( Har søkt på jobb i Belgia hvor jeg ikke kjenner en sjel og håper at det er starten på noe bra. Men det er trist :grine:

Tror jeg må være et overfølsomt menneske som blir så utrolig glad i andre, og så utrolig trist og uforståelig når de plutselig ikke skal være en del av livet lenger...

Skrevet

Skjønner deg kjempegodt! Jeg flyttet unna exen min, vi bodde i samme blokk og det hjalp ikke akkurat å måtte se ham hver dag. Vi studerer sammen og har samme vennekrets, så litt ser vi til hverandre, men nå slipper jeg å se han hver j**** dag. Jeg flyttet 1 mars og følte meg allerede dagen etter mye bedre. Kom deg vekk er mitt råd til deg, ute av syn er ute av sinn!!

Dessuten har jeg gått endel på byen, blitt sjekket opp av nydelige gutter, hatt det gøy med venninner og stæsjet meg opp, alt hjelper så mye! Og spes at hans flamme sluknet da hun fant ut om meg (han bedro oss begge) og at jeg har kommet videre (men ikke ham) hjelper masse!

Lykke til!

Skrevet
Tror jeg må være et overfølsomt menneske som blir så utrolig glad i andre' date=' og så utrolig trist og uforståelig når de plutselig ikke skal være en del av livet lenger...[/quote']

Tror de fleste har det sånn jeg. Spesielt hvis et forhold har vart en stund. Det å venne seg til at det ikke er vi lenger.. osv..

Tror også de aller fleste også føler for å endre på hverdagen og seg selv - endre litt på utseende .. klippe hår - noen nye klær osv.. og det er sikkert sunt også..

Skrevet

Dessuten har jeg gått endel på byen, blitt sjekket opp av nydelige gutter, hatt det gøy med venninner og stæsjet meg opp, alt hjelper så mye! Og spes at hans flamme sluknet da hun fant ut om meg (han bedro oss begge) og at jeg har kommet videre (men ikke ham) hjelper masse!

Lykke til!

Ja mange mennesker liker å gå på byen etter at de har gjort det slutt... Det er så mye de skal ta igjen og selvbekreftelsen skriker jo etter oppmerksomhet...

Så fint at det hun andre flammen hans heller ikke liker ham da, hva er vel moro med å kjekle om en mann dersom man ikke har ei anna tjej til å konkurre med?

Han er vel enig i bruddet? Ånei det telles jo ikke som utroskap dersom den ene parten har gjort det slutt først...

så bra du koser deg med ditt nye liv, bare så synd du gleder deg over x'ens ulykke...

Waco

Skrevet

Urk... Hva skal man ellers gjøre når man blir dumpa? Sitte og filosofere over hvorfor man ble dumpa, og til slutt konkludere med at man er ubrukelig?

Nei, da er tiden inne for selvhevdelse, og bekreftelse på at man er attraktiv for andre mennesker. Og ja, det er helt legitimt å godte seg litt over at det går dårlig for eksen, dersom bruddet er pga at eksen gjorde en dum ting(som å være utro).

Champagne: Kos deg! Lev livet! Og lykke til videre!

(Misunnelig, jeg...)

Skrevet
Og ja, det er helt legitimt å godte seg litt over at det går dårlig for eksen, dersom bruddet er pga at eksen gjorde en dum ting(som å være utro).

(Misunnelig, jeg...)

Hvem er det som er utro her da?? Hun som har fått ny type eller han som ikke har noen ny...?

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvem er det som er utro her da?? Hun som har fått ny type eller han som ikke har noen ny...?

Så fyren har en slags "rett" på dama etter at det har blitt slutt, eller noe? :klø:

Skrevet

Kjære vene da Waco :roll:

Er det utroskap å få ny kjæreste ETTER at det har blitt slutt???

Hva slags verden lever du i egentlig? :klø:

Skrevet

[quote="Suzy

Er det utroskap å få ny kjæreste ETTER at det har blitt slutt???

Hva slags verden lever du i egentlig? :klø:

Gjest GreenSky
Skrevet

.. og når det ble slutt fordi han var utro???

:riste:

Skrevet

Champagne: Lykke til!! Kos deg i sommer!

Waco: ??? Litt merkelig oppfatning av utroskap?

Skrevet

Takk alle sammen! Begynte å lure på om jeg var rar her et øyeblikk. Han var utro ja, med både meg og hun nye (med hverandre kan man si). Jeg kan da umulig være utro mot en gutt det ble slutt med før jul Waco??

Jeg er så glad så glad jeg er kvitt det svinet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...