Gå til innhold

Rennende nese!? hjelp? :o

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Må bare skrive til dere for å se om det er noen andre som har det slikt som meg.

Jeg sliter plutselig med rennende nese, har aldri vært så plaget med det som nå.

Jeg kan sitte på bussen, hjemme eller hvor jeg er så begynner det bare å renne ut, jeg merker det ikke før det renner ut. Det er sikkelig ubehagelig for jeg må jo tørke meg og jeg synes uansett hvor mye jeg tørker så slutter det ikke å renne.

Er veldig ubehagelig om jeg sitter på bussen og kjenner det renner, men har verken papir eller noe. FLAUT

Det er kun den ene siden det renner på så det er jo veldig merkelig.

Er det noen som har noe lignende? burde jeg gå til lege å få sjekket det opp?

Høres så rart ut å gå til lege med rennende nese..

Noen tips som kan hjelpe i mot det?

Ble mye spørsmål her men håper noen kan ta seg tid å svare. :)

(beklager for skrivefeil)

Hilsen SOLglad jente :)))

Anonymous poster hash: ad62c...8d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allergi kanskje?

Du kan få legen din til å undersøke om du f.eks. er allergisk mot pollen.

Endret av Berentsens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Allergi kanskje?

Du kan få legen din til å undersøke om du f.eks. er allergisk mot pollen.

TS: Men kan man bare få rennende nese og ingen andre symptomer om man er allergisk for noe? :)

Anonymous poster hash: 54b41...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man nok.

Men dersom dette er noe som irriterer deg, så kontakter du legen din og sjekker ut hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS: Men kan man bare få rennende nese og ingen andre symptomer om man er allergisk for noe? :)

Jeg har det på samme måte! Grenseløst irriterene! Skjer helst med meg med en gang jeg går ut i frisk luft. Om jeg så stikker hodet ut av vinduet. Må gå med kleenex på meg konstant.

Jeg var hos legen og fikk testet for allergier. Men det rare var at det ikke var utslag på verken pollen eller høysnue. Så jeg aner ikke hva som feiler meg.... :(Kan man innbille seg allergi?

Anonymous poster hash: 66357...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får Google rhinitt. Den kan både komme av allergi og andre (ukjente) årsaker. Jeg har konstant rhinitt, har prøvd å operere, men det ble ikke noe bedre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det er

Jeg har det på samme måte! Grenseløst irriterene! Skjer helst med meg med en gang jeg går ut i frisk luft. Om jeg så stikker hodet ut av vinduet. Må gå med kleenex på meg konstant.

Jeg var hos legen og fikk testet for allergier. Men det rare var at det ikke var utslag på verken pollen eller høysnue. Så jeg aner ikke hva som feiler meg.... :(Kan man innbille seg allergi?

Anonymous poster hash: 66357...309

Hei.
Ja det er kjempe irriterende.. må vell også begynne med kleenex...
Har ikke testet meg for allergi så burde vell kanskje sjekke det ut for å utelukke det.

har ingen aning om man kan det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får Google rhinitt. Den kan både komme av allergi og andre (ukjente) årsaker. Jeg har konstant rhinitt, har prøvd å operere, men det ble ikke noe bedre .

Hei.

Googlet det, det var noe jeg reagerte på da jeg sliter veldig med det som kalles å "rense" halsen med harking.

Dette er noe jeg har gjort så lenge jeg kan huske så leste at en av symptomene kan være nettopp dette. Så jeg kjente meg en del igjenn i det som sto på nettet, men er det noe man burde sjekke ut først? å ikke bare anta at det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Be fastlegen om henvisning til øre-nese-hals :)

Ja den er god! tusen takk for råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...