Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
slettet
Endret av idafrida
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For litt siden var samboeren min på typisk 'guttetur' i Riga. Jeg forventet en del drikking og rølp, men ble veldig overrasket da han kom hjem og fortalte at det også hadde blitt et lite besøk på strippeklubb, hvor han og en del andre hadde betalt for en 'privat dans'.

Jeg ble veldig lei meg da han fortalte det. Men jeg begynte også å lure på om det egentlig var noe som var berettiget å bli lei seg for. Det å dra på strippeklubb er for mange mest en kuriositet, ikke en ting man nødvendigvis gjør for å få noe seksuelt utav det. Og samboeren min sa selv at han gjorde det av nysgjerrighet, og ikke oppfattet det som noe 'tennende'.

Likevel plager det meg at han gjorde det, for han vet at jeg blir lett lei meg, og ikke ville syntes mye om det dersom han hadde spurt meg om 'lov' på forhånd. Det handler om at jeg ikke føler jeg betyr nok for ham til at han tar hensyn i en slik setting. Denne følelsen ble enda mer forsterket da jeg spurte om han trodde noen av de andre vennene hans hadde gjort dette mot sine kjærester, og han svarte nei. ''Ja men hvorfor gjorde du det mot meg da? Er jeg ikke viktig nok til at du gidder ta sånne hensyn?'' Tenker jeg da.

Altså er jeg mest trist over at jeg føler meg verdiløs i hans øyne. Jeg er ikke sint eller skuffet over ham, de negative følelsene rettes mot meg selv.

Av den grunn ønsker jeg å høre om det å få en sånn 'privat dans', egentlig er en så stor greie, og om det å gjøre noe sånt selv om man har kjæreste, ikke er så ille? Hva hadde dere følt/tenkt om partneren deres gjorde noe slikt?

Han betalte for at en dame skal danse privat i et rom for han...? Det hadde jeg aldri akseptert!

Mest sannsynlig kommer denne tråden til å være angrepet av menn og kvinner som kommer til å prøve å overbevise deg om at "stripping er jo bare gøy" og det er det! men, glem ikke dette her:

Han visste at du kom til å bli såret,og han visste at sånt ikke er OK i deres forhold(og her syns jeg at du skal fokusere på DERES forhold og ikke andre damer som kommer til å kommentere om at de pleier å dra på strippeshow med typen).

Han visste alt dette og likevel gjorde han det. Er det noe å lure på? han eier jo ikke respekt for deg...uff

Anonymous poster hash: a77f3...457

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han betalte for at en dame skal danse privat i et rom for han...? Det hadde jeg aldri akseptert!

Mest sannsynlig kommer denne tråden til å være angrepet av menn og kvinner som kommer til å prøve å overbevise deg om at "stripping er jo bare gøy" og det er det! men, glem ikke dette her:

Han visste at du kom til å bli såret,og han visste at sånt ikke er OK i deres forhold(og her syns jeg at du skal fokusere på DERES forhold og ikke andre damer som kommer til å kommentere om at de pleier å dra på strippeshow med typen).

Han visste alt dette og likevel gjorde han det. Er det noe å lure på? han eier jo ikke respekt for deg...uff

Her har vi det igjen! Om ikke mannen gjør akkurat som kona sier mangler han respekt. Hvor er hennes respekt?

Anonymous poster hash: 92cb6...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi det igjen! Om ikke mannen gjør akkurat som kona sier mangler han respekt. Hvor er hennes respekt?

Var det jeg sa:) Ser du ts? Trollene her forventer at menn og kvinner skal finne seg i sånt. Sånn er ikke den virkelige verden,ikke tro på det:) Teeden har bare mensen igjen.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Var det jeg sa:) Ser du ts? Trollene her forventer at menn og kvinner skal finne seg i sånt. Sånn er ikke den virkelige verden,ikke tro på det:) Teeden har bare mensen igjen.

Jeg forventer absolutt ikke at hun skal synes dette er ok. Jeg sier det i bunn og grunn ikke handler om respektløshet. Det handler om at han har tråkket over hva hun mener er ok, det er ikke helt greit, men det er ikke mangel på respekt.

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt en privat lapdance heller. Jeg synes det er stor forskjell på det og å sitte ute i baren og drikke med vennene.

• Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

Strippeklubb er en ting. Privat dans er noe annet. Jeg hadde ansett det som utroskap, mest fordi jeg vet at han vet at jeg ikke hadde likt det.

• Liker 2
Skrevet

Forstår godt du reagerer, det der hadde jeg også reagert på. Å betale for privat dans er å trå langt over grensa slik jeg ser det.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 4
Skrevet

Samme her. Privat dans er så absolutt seksuelt betont, tviler sterkt på at guttene betaler for en sånn tjeneste bare pga spenningens skyld.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner reaksjonen din. Jeg hadde blitt utrolig skuffet og såret om mannen min hadde gjort noe slikt.

Jeg hadde ikke ropt på skilsmisse i utgangspunktet, men jeg tror tilliten forholdet hadde fått seg en solid smell. Og tror dessverre dette er en ting som jeg kunne ha så store problemer med å takle, at forholdet hadde ryki...

Spørsmålet er vel om du opplever det som utroskap eller en idiotisk og sårende handling. Man kan lære seg å leve med begge deler, men tror kanskje det er viktig at kjæresten din skjønner hvor mye dette plager deg.

Anonymous poster hash: 40597...df6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan er det egentlig med selvfølelsen din, TS?

- om det hadde plaget meg at han, med etter uten kompisene, hadde kjøpt en private dance session?

Nei, vet du det haddet det ikke. Jo mere penger de bruker på danseren jo mere tid er det de kjøper.

Om de hadde glede av det? Jammen så flott, - ellers var det jo bortkastede penger.

Blir jeg mindre verd? Nei absolutt ikke.

• Liker 3
Skrevet

Samme her. Privat dans er så absolutt seksuelt betont, tviler sterkt på at guttene betaler for en sånn tjeneste bare pga spenningens skyld.

Mange gjør det pga nysgjerrighetens skyld, og mange bare gir etter fra maset fra damene som konstant kommer og maser på et sånt sted. Sier ikke at det er ok at fyren gjorde det, men mener at det ikke er verdens undergang at det har hendt. Sånn da har han fått opplevd det og er mest sannsynligvis ferdig med det. Han var ærlig og sa i fra om det, så tydeligvis trudde han ikke det ville være så ille, hvis ikke hadde han da holdt kjeft.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så kjip at jeg blir sur på kjæresten om han i det heletatt drar på strippeklubb. Grunnen til det er at stripping ikke går overens med mine moraler, og tro det eller ei - strippekulturen i Norge er shabby. I utlandet er det verre. Mange jenter som blir utnyttet i den bransjen og som ikke har noe valg. Derfor er menn som drar på strippeklubb forkastelig i mine øyne.

Anonymous poster hash: 1a456...2b4
  • Liker 9
Skrevet

Dere må jo kunne se det fra hans side? Skal han være festbrems å være han som ikke får lov å være med på noe morsomt fordi dama hans, som er milevis unna, ikke ville likt det? Hvor er rosen til han for å være ærlig, ikke gå bak hennes rygg osv? Hva er det, hvorfor skal kvinner bestemme hva slags fysisk kontakt som er greit mellom menn og det annet kjønn? Han har ikke gjort noe seksuelt med henne. Det er jo bare underholdning

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

det hadde nok gått en del tid før min partner hadde fått lov å være fysisk nær meg etter en slik episode. Det er jo en respektløs behandling av deg TS.

• Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

Dere må jo kunne se det fra hans side? Skal han være festbrems å være han som ikke får lov å være med på noe morsomt fordi dama hans, som er milevis unna, ikke ville likt det? Hvor er rosen til han for å være ærlig, ikke gå bak hennes rygg osv? Hva er det, hvorfor skal kvinner bestemme hva slags fysisk kontakt som er greit mellom menn og det annet kjønn? Han har ikke gjort noe seksuelt med henne. Det er jo bare underholdning

Alt man gjør har konsekvenser. Hvis han ikke vil være festbrems, neivel så kjøp privat dans da. Men ikke bli overrasket om du får reaksjoner etterpå.

Hva slags fysisk kontakt som er greit og ikke er det ikke jeg som bestemmer fordi jeg er kvinne. Hvor grensene går i vårt forhold er noe vi har bestemt sammen basert på hvem vi er som personer.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde forlatt han å aldri sett meg tilbake.

Anonymous poster hash: 247b1...cc1
  • Liker 2
Skrevet

Det er veldig stor forskjell på hva en 'privat dans' inneholder. På noen klubber betyr det bare at du er i et eget rom sammen med stripperen uten særlig kroppskontakt, mens det på andre klubber betyr at stripperen gnir seg mot deg, beføler deg over hele kroppen og omtrent kveler deg med puppene sine.

Er du sikker på at det var fullt så ille som du forestiller deg?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke få lov til å være med på noe morsomt...Festbrems... Snakker vi om overkåte 18 åringer eller voksne mannfolk? Det som er underholdning for han sårer henne.

Dessuten at lap dance bare er for underholdning kjøper jeg ikke...

Hvis enkelte menn har så stort behov for å sikle, se, og tafse på andre damer passer de kanskje bedre til en singeltilværelse? TS dette er IKKE ment som en beskrivelse av din kjæreste altså.

Men ja- fint han er ærlig...

Anonymous poster hash: 40597...df6

• Liker 2
Skrevet

Alt man gjør har konsekvenser. Hvis han ikke vil være festbrems, neivel så kjøp privat dans da. Men ikke bli overrasket om du får reaksjoner etterpå.

Hva slags fysisk kontakt som er greit og ikke er det ikke jeg som bestemmer fordi jeg er kvinne. Hvor grensene går i vårt forhold er noe vi har bestemt sammen basert på hvem vi er som personer.

Når en fyr går på fylla og alt han gjør er å betale for en lapdance så syns jeg du skal være rimelig fornøyd. At han også tilstår det etterpå og forteller hva han har gjort burde veie opp for en fylleglipp i godt lag som verken var seksuell eller i nærheten av utroskap.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...