AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Klem eller holde dem i hånden, er det et tegn på at man er forelsket? Har liksom så lyst til å ta på en person jeg liker. Anonymous poster hash: c92bc...18f
Gjest Enhjørning Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Kommer vel helt på hva slags forhold du har til denne personen fra før da Men er vanligere med klemmer enn å holde i hånda så om jeg skulle ha vist det på en av disse måtene ville jeg ha valgt å holde de i hånden
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Klem eller holde dem i hånden, er det et tegn på at man er forelsket? Har liksom så lyst til å ta på en person jeg liker. Anonymous poster hash: c92bc...18f Jeg tror ikke det er så farlig å ta på eller å dele ut klemmer. Jeg gjør det så ofte jeg kan jeg ;-). Det spørs kanskje hvordan du gir den klemmen og hvor/hvordan du tar på.. ;-)
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Tror du besvarer ditt eget spørsmål når du sier du liker personen,men samtidig tror jeg også man har ulik opplevelse av hva forelskelse er. Noen ganger liker man å være sammen med en person uten at det nødvendigvis ligger en forelskelse bak, men det å berøre vedkommende tyder på at man ønsker en nærhet eller "intimitet" som det vel kan sies å ligge litt mer følelser bak. Anonymous poster hash: e79c9...ecd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå