Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! :-)

Jeg har et lite problem som nok flere kjenner seg igjen i. Når jeg trener så blir jeg skikkelig rød i trynet (nesten som en tomat) og det kan vare i opp til 15 minutter etter at jeg har sluttet. I gymmen for eksempel så blir jeg så rød i fjeset selv om det ikke er noen hard gym, og selv om jeg ikke engang blir sliten eller andpusten så blir jeg rød i fjeset. Jeg er ikke i dårlig form eller noe heller, og jeg har veldig bra utholdenhet når det gjelder f.eks jogging og andre idretter.

Er det kanskje noe jeg kan gjøre for å redusere rødheten? :-)

Anonymous poster hash: b7943...3a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte med treningen og holde deg mest mulig i ro.

• Liker 1
Gjest Enhjørning
Skrevet

Blir selv rød som en tomat men dette plager meg ikke. Ellers så hjelper det for min del å ta kaldt vann i ansiktet og bruke en lett foundation som dekker litt av rødheten :)

Gjest Runforit
Skrevet

Når jeg jogger ute så ser jeg solbrent ut. Blir knallrød og enda litt rødere etterpå når jeg har ettersvetting. Kjipt? Nja; hadde fint klart meg uten, men ærlig talt bryr jeg meg ikke. Når jeg trener så er det siste jeg tenker på om jeg ser hot(oh the irony) ut.

• Liker 2
Gjest lillelarve
Skrevet

Det er helt normalt og ikke noe man kan gjøre med det. Blodkarene i ansiktet blir fylt med blod fordi hjertet pumper ekstra under fysisk aktivitet.

Skrevet

Du trener bra da, og har i det minste bra blodomløp, ingenting galt i det :fnise:

Jeg ble også sånn før når jeg var "yngre", nå er jeg 22 og blir ikke rød av hard trening mer, Ga seg med alderen :P

Gjest brutal_mann
Skrevet

Trøst deg med at de aller fleste menn liker at du blir rød. Det er signaler om mangt og meget, og alt er positivt. Snu heller på flisa, og la det skinne gjennom at du gjør en innsats!

AnonymBruker
Skrevet

15 minutter? Herregud. Her snakker vi 3 timer der jeg ser ut som jeg faktisk holder på å sprenge og det gjør faktisk fysisk vondt i huden. Gå og legg deg.

Anonymous poster hash: 47370...594
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg er rød i minimum en time etter hard trening, ikke noe å gjøre med det :)

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg ikke rød i fjeset i hvert fall en time etter trening, så har jeg ikke trent hardt nok ;)

Å blir rød i fjeste av å trene, er IKKE et problem.

Anonymous poster hash: ba0b0...6c5
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare et tegn på økt blodsirkulasjon, og har ingenting med hvor godt trent du er. Det kan ikke gjøres noe med. Jeg er også rød som en tomat etter hard trening, og bryr meg ikke.

Anonymous poster hash: 6f093...bb0

Skrevet

Ingenting å bry seg om. Jeg slår omtrent over i blått og det kan vare i flere timer før jeg har fullstendig normal farge igjen hvis jeg har anstrengt meg skikkelig. Det er en av de ting man ikke kan gjøre noe ved her i verden så det er bare å godta det og vente til fargen gir seg.

Skrevet

Jeg blir som en tomat, som kan vare veldig lenge etter avsluttet trening, men det bryr jeg meg ikke om. Viser bare at jeg lever ;)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt at man kan gjøre noe med det dessverre, kan jo dekke det med sminke men det svetter man jo bare ut. Om det er noen trøst blir jeg nesten sånn blå-lilla i fjeset når jeg trener :fnise: Tar sin tid før det går over og. Men jeg trener jo så det er jo ikke så nøye tenker jeg:) Men mener jeg hørte en gang at å bli veldig rød er et tegn på godt blodomløp, men vet ikke om det stemmer.

Anonymous poster hash: 4dd13...6fc
Skrevet

Jeg blir også kjempe rød i fjeset når jeg trener. Det plaget meg litt før, men nå bryr jeg meg ikke i det heletatt. Det er jo bare et bevis på at du har trent bra det. Ser ikke helt at det er negativt :)

Skrevet

Jeg blir også utrolig rød i ansiktet når jeg trener. Sånn helt ekstremt, med ettersvetting og går ikke bort før en time etter jeg er ferdig med å trene. Kan være plagsomt om det er noe jeg skal etterpå, men da ser jo folk at du har trent.

Skrevet

Tror aldri jeg har sett noen som ikke blir rød i fjeset av å trene (så lenge de gjør en innsats), så tror ikke jeg ville bekymret meg så mye for det.

Skrevet

Blir knallrød i fjeset når jeg trener/jogger. Varer ei god stund etter jeg er ferdigtrent også..... kan ikke akkurat hoppe i dusjen, sminke meg og stikke på byen rett etter en joggetur nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...