Gå til innhold

Hund døde av overoppheting i bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist :( Utrolig at det skjer på hundeutstilling der det ble ropt opp i høytaler hver time at folk måtte sjekke at ingen hunder satt i bilene. Håper eierne blir anmeldt.

AnonymBruker
Skrevet

Har et par tilfeller av dumme folk på jobben som lar hunden sitte i bilen hele dagen og lufter den i pausene. Jg har sagt flere ganger at det ikke er noen god løsning, og at det er altfor varmt for det nå. De aller fleste (også de med hund) mener at jeg er hysterisk... Merker jeg blir så forbannet på dumme mennesker som ikke skjønner bedre, og atpåtil blitt minnet på det ørten ganger! Håper resten av hundene deres blir tatt fra dem, og at de faktisk får en straff for dette!

Anonymous poster hash: 2ce28...cd4
  • Liker 1
Skrevet

Huff, så trist :(

Skrevet

huff. det er så trist. hvorfor skal en del hundeeiere på liv og død ha med hunden alle steder. når de skal på butikken og slike ting. de har det så utrolig mye bedre hjemme, enn i en overoppheta bil. noen burde bare ikke hatt hunder. hunden min er sjelden med meg på biltur, om vi ikke skal vekk over lengre tid,eller kjøre for å ut på tur. ellers er hun hjemme i leiligheta. hun har det best der. kan ikke hunden være hjemme aleine, så må du finne noen som kan passe på den. spessielt når det kommer til jobb. hunden har det bedre hjemme, enn i bilen mens en er på jobb. huff. leit at noen ikke skjønner hvor farlig dette er. det er jo dyremisshandling på høyt plan.

AnonymBruker
Skrevet

Folk er så dumme... får helt neller her.

Når jeg hadde hund, så synes jeg at det værste med å ha hund var å beskytte henne mot varmen om sommeren. Det krever en del å passe på at hunden aldri blir overopphetet. Det var mye jeg ikke var med på, fordi det kunne være fare for at hunden måtte bli i bilen.

Anonymous poster hash: ed6f1...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...