Gjest Enhjørning Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Hei, jeg lurer da veldig på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken form jeg har på øynene med tanke på at jeg skal ta vippeextensions imorgen. Beklager dårlig mobilbilde, men dette er det beste jeg har uten mascara(og brynene er nyfargede og uryddige så ikke bry dere om dem ). Det første er uten sminke og det andre er med, men også litt dårlig da jeg ikke finner noe. Men håper dere skjønner hva jeg mener med lengst og tykkest utover Når jeg sminker meg bruker jeg å ha de litt fyldigere og lenger på de ytterste vippene og ikke på midten, kan dette kle meg også mtp extensions? Med det samme jeg er igang tar jeg også gjerne imot hvilke teknikker med øyeskygge som ser best ut for min øyeform og øyelokk. *bilde fjernet* Endret 21. august 2014 av Enhjørning
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Nå er jeg ingen "øyeformkjenner", men jeg synes det ser ut som du har mandelformede øyer :-) Anonymous poster hash: 73954...2f1
Gjest Enhjørning Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Takk for svar Noen andre som vet og som kan hjelpe meg litt?
Sillicious Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Fine øyne! (Har ikke peiling på øyeform, men følte for å si det likevel)
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Fine øyne! (Har ikke peiling på øyeform, men følte for å si det likevel) Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Mandelformede, synes jeg! :-) Tror det hadde blitt finest med lange vipper ytterst, og ingen vipper eller kortere vipper på midten. Anonymous poster hash: 1db25...c8a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Når det kommer til øyenskygge tror jeg iallefall ikke du burde legge sånn typisk en farge mørk over hele øyenlokket. Heller lys farge på øyenlokket i så fall. Tror også du er finest uten så mye øyenskygger Hadde jeg vært deg hadde jeg iallefall brukt minimalt av det, ser finest ut naturlig, spesielt hvis man har fine øyne slik som du! Anonymous poster hash: 1db25...c8a
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Takk for svar begge to vippeextensions ble lagt på med lengst ytterst på meg og jeg ble veldig fornøyd ligger i vippeextensionstråden her nå. Føler også selv jeg kler litt lysere farger inners og så litt mørkere ytterst. men da er det nok mandelformede jeg har, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå