AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Hei Jeg har begynt å få øynene opp for en kollega på jobben. Han er kjent for å være litt grinete og stresset, men han er alltid høflig med meg. Vi har en god tone og jeg ser en leken og morsom side ved han. Han kommer innom når det er stille i avdelingen og vi har småpratet litt . Det ender jo med at han plutselig farer avgårde i et jobbrealtert tema . Litt usikker på om han responderer på at jeg er nøye i jobben og hyggelig eller om det kan være litt interesse ute og går. Kom med en litt halvertete tone /flørt og han responerte med en smil og en liten tulledans. Må jo si jeg er litt usikker på om jeg tør , når selvtilliten forteller meg at jeg er av typen en par kilo for mye XD og han er av den sporty typen. Har tatt meg kraftig sammen og har gått ned mange kilo, men har litt igjen. Så her sitter jeg og lurer på om jeg skal tørre å be han ut på kaffe eller bare be han ut ( kjempegøy om dette kommer ut på jobb om jeg får et nei ) noen råd /tanker? Anonymous poster hash: e1f25...515 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Jeg sjekket opp en kollega, og vi er nå gift. Men kan nok være en fordel å ta det litt forsiktig slik at du ser om det kan være noe mer enn bare litt uskyldig flørting. Kan jo bli kleint om han ikke har samme følelsene... Lykke til! Og hold oss oppdatert :-)Anonymous poster hash: 6fb8e...b68
Mrs Smith Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Jeg ville avventet litt, og sett etter om det var noe ordentlig interesse der først, kjipt å få nei liksom.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Jeg ville også avventet litt. Flørt gjerne litt mer, og om han ikke nødvendigvis flørter tilbake får du nok en følelse av om han er interessert etterhvert. Min mann er ikke akkurat av den pågående typen og endte med at jeg ba han ut første gangen. Men da satt jeg med en følelse av at han likte meg godt, selv om han ikke akkurat strødde rundt seg med signaler... Jeg regner med du vet at han er singel? Og i tilfelle vet han at du er singel? Bare sånn for å eliminere eventuelle missforståelser... Angående kropp og trening, prøv å ikke føl så mye på akkurat det. Enten er han interessert i hele pakka eller så er han ikke interessert... Uavhengig av hva du veier setter han ihvertfall pris på deg enten han er litt betatt eller bare syns du er en koselig kollega. Og da kan man jo alltids bli betatt etterhvert! Lykke til!!! Anonymous poster hash: 3e1f3...03a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 ts her: Har lenge hatt en god tone med han , men vi jobber desverre ikke sammen veldig ofte. vi har nå ferie i ulike uker , så tanken slår meg at jeg kansje bør få ut fingern før sommeren XD Han er singel og har vært det en stund . Anonymous poster hash: e1f25...515
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 ts her: Har lenge hatt en god tone med han , men vi jobber desverre ikke sammen veldig ofte. vi har nå ferie i ulike uker , så tanken slår meg at jeg kansje bør få ut fingern før sommeren XD Han er singel og har vært det en stund . Anonymous poster hash: e1f25...515 Du kan jo be han med på kaffe rett etter jobb eller noe? Slik at det ikke lyser "date" lang vei om han takker nei? Anonymous poster hash: 3e1f3...03a 1
Mrs Smith Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Du kan jo be han med på kaffe rett etter jobb eller noe? Slik at det ikke lyser "date" lang vei om han takker nei? Anonymous poster hash: 3e1f3...03a jepp, gå for det hvis du har hatt en god tone lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 ts: tenkte jeg skulle foreslå en sykkeltur? noe vi har til felles som ikke akkuratt oser date ? Anonymous poster hash: e1f25...515
Purple Diamond Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 ts: tenkte jeg skulle foreslå en sykkeltur? noe vi har til felles som ikke akkuratt oser date ?Anonymous poster hash: e1f25...515 Høres bra ut! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Update? Anonymous poster hash: a370e...6e9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå