Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min jobber i forsvaret. Jeg er en person som generelt sett er veldig bekymret og spesielt for kjæresten. Han har ikke vært på mobilen i dag ser det ut til + at på Facebook står det ikke når han var aktiv sist noe som sikkert betyr at telefonen er tom for strøm eller noe. Han skulle være ferdig på jobb for en time siden og nå sitter jeg her og er redd for at noe har skjedd, men tør ikke ringe for vil ikke være masete (er en sannsynlighet for at han er ute sammen med venner og griller osv nå) så vet ikke hva jeg skal gjøre :( klarer ikke roe meg ned..

Anonymous poster hash: 71979...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, ro deg ned.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ro deg ned.

Jeg prøvde å forklare at det er slik jeg er og at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det, men det klarer du tydeligvis ikke forstå. Folk er forskjellige. Ha litt forståelse for det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst. Ro deg ned.

Og det mener jeg godt.

Anonymous poster hash: 60221...5f3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å forklare at det er slik jeg er og at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det, men det klarer du tydeligvis ikke forstå. Folk er forskjellige. Ha litt forståelse for det.

Du burde også ha forståelse for at måten du er på er helt på jorde.

Hva forventet du egentlig? at folk skulle komme hit og si "dakars deg" fordi typen din ikke er hjemme en time etter jobb? Du er paranoid og det ganske så vel,og du fortjener å høre det. Følelsene dine er IKKE normale. Folk er forskjellig ja,men noen menensker overdriver og du er en av dem.

Jeg sier det fordi du kommer til å knuse forholdet ditt med måten du er på

Anonymous poster hash: 1439d...8ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde også ha forståelse for at måten du er på er helt på jorde. Hva forventet du egentlig? at folk skulle komme hit og si "dakars deg" fordi typen din ikke er hjemme en time etter jobb? Du er paranoid og det ganske så vel,og du fortjener å høre det. Følelsene dine er IKKE normale. Folk er forskjellig ja,men noen menensker overdriver og du er en av dem. Jeg sier det fordi du kommer til å knuse forholdet ditt med måten du er på Anonymous poster hash: 1439d...8ce

Herregud, du tar jo helt av. Jeg maser da ikke på han selv om jeg føler det sånn. Han sier dog at han synes det er kjekt at jeg ringer selv om jeg så og si aldri gjør det og synes at jeg godt kan kontakte han mer enn det jeg gjør (ringte han sist på fredagen). Kan være jeg ikke er normal, men hvem er vel normal? <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst. Ro deg ned. Og det mener jeg godt. Anonymous poster hash: 60221...5f3

Les innlegg 3 helt til du forstår det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du tar jo helt av. Jeg maser da ikke på han selv om jeg føler det sånn. Han sier dog at han synes det er kjekt at jeg ringer selv om jeg så og si aldri gjør det og synes at jeg godt kan kontakte han mer enn det jeg gjør (ringte han sist på fredagen). Kan være jeg ikke er normal, men hvem er vel normal? :)

andre kvinner? du skjønner at ingen normale kvinner tror typen er død bare fordi han ikke kommer hjem når du tror han skal komme hjem?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Kjæresten min jobber i forsvaret. Jeg er en person som generelt sett er veldig bekymret og spesielt for kjæresten. Han har ikke vært på mobilen i dag ser det ut til + at på Facebook står det ikke når han var aktiv sist noe som sikkert betyr at telefonen er tom for strøm eller noe. Han skulle være ferdig på jobb for en time siden og nå sitter jeg her og er redd for at noe har skjedd, men tør ikke ringe for vil ikke være masete (er en sannsynlighet for at han er ute sammen med venner og griller osv nå) så vet ikke hva jeg skal gjøre :( klarer ikke roe meg ned..

Jobber i forsvaret, hva har det med saken å gjøre? Hvilken forsvarsgren? Har han en spesiell utsatt stilling hvor han står i fare for å bli skadet, for eksempel? Jobber han alene?

Skrevet

Du skriver selv at du generelt er en bekymret person og det spesielt over typen.

Da tror jeg at du innserst inne vet at du overdriver og at han mest sannsynligvis har det bra :) Bekymringen din er bare på overflaten.

OG ikke glem at om han har vært involvert i en ulykke ville du fått en telefon om det fra noen. Har du ikke det er dere nok helt trygge ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

andre kvinner? du skjønner at ingen normale kvinner tror typen er død bare fordi han ikke kommer hjem når du tror han skal komme hjem? Anonymous poster hash: 1439d...8ce

Jeg TROR ikke han er død. Klarer du ikke lese hva jeg skriver? Jeg TROR han er med venner, men jeg er bekymra fordi jeg er som jeg er, men det klarer du ikke forstå. Du skriver i denne tråden bare for å slenge dritt. Hvordan kan du si det du sier når du ikke vet noe om min tidligere historie? Du er ganske kjapt ute med å dømme her. Ta deg sammen.

Jobber i forsvaret, hva har det med saken å gjøre? Hvilken forsvarsgren? Har han en spesiell utsatt stilling hvor han står i fare for å bli skadet, for eksempel? Jobber han alene?

Neida. Mener det som i at han bor ganske langt borte

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver selv at du generelt er en bekymret person og det spesielt over typen.

Da tror jeg at du innserst inne vet at du overdriver og at han mest sannsynligvis har det bra :) Bekymringen din er bare på overflaten.

OG ikke glem at om han har vært involvert i en ulykke ville du fått en telefon om det fra noen. Har du ikke det er dere nok helt trygge ;)

Takk :) ja, du har rett i det! Innerst inne vet jeg vel at det går bra, men har gått gjennom så ekstremt mye før som gjør at jeg er så bekymret som jeg er og da er det ikke så enkelt å overstyre de følelsene med fornuft

Gjest Eurodice
Skrevet

Neida. Mener det som i at han bor ganske langt borte

Har han en overordnet militær stilling, yrkesmilitær, eller avtjener han verneplikt? Hvis det er det siste, blir det feil å si at han jobber i forsvaret.

Skrevet

Det går nok helt bra :) Folka i det Norske forsvaret er kjempeflinke på sikkerhetsrutiner, muligens et av de aller beste i verden blant både militære og sivile organisasjoner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han en overordnet militær stilling, yrkesmilitær, eller avtjener han verneplikt? Hvis det er det siste, blir det feil å si at han jobber i forsvaret.

Han er ikke vernepliktig. Hva har det med saken å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Send ham en melding og si "hei, glad i deg, bedriver du noe spennende idag? Ring når du har tid :) "

Så hører du vel fra ham så snart han finner mobilen sin. Sånn ellers, gjør noe! Hold deg opptatt, vær med venner, løs oppgaver. Tenker du på han, så tving deg selv til å tenke at han har det flott, og at han ringer når han kan.

Anonymous poster hash: c838d...9c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

husk ps: er du dø eller ligger med noen andre?

• Liker 1
Skrevet

Vist han jobber i forsvaret så er det pågående øvelse nå som ofte fører til overtid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Kjæresten min jobbet i forsvaret i 3 år. Han er nok og griller med gutta, det gjorde i alle fall min gutt ofte :) Jeg ble ofte litt stressa når han ikke tok kontakt etter jobb. Men det viste seg alltid at han enten var sent ferdig (slikt skjer ofte i forsvaret), eller at han hang med gutta. Bare prøv å slapp av, han tar kontakt når han har tid :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Kjæresten min jobbet i forsvaret i 3 år. Han er nok og griller med gutta, det gjorde i alle fall min gutt ofte :) Jeg ble ofte litt stressa når han ikke tok kontakt etter jobb. Men det viste seg alltid at han enten var sent ferdig (slikt skjer ofte i forsvaret), eller at han hang med gutta. Bare prøv å slapp av, han tar kontakt når han har tid :)

Ja, det var det og telefonen var tom for strøm. :)

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...