AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Enda en ferietips-tråd. Jeg og kjæresten (midten av 20-årene), vil på solferie. Vi vil være borte ca 1 1/2 uke, og bruke helst ikke mer enn 7000 hver inkl. fly og hotell, uten mat. Hvor skal vi dra? Mine "krav": - må være i Europa - ikke Spania (har vært så mange ganger) - fin sandstrand nært - ikke turistfelle/fyllasted/crazy masse barnefamilier og engelske pensjonister.. - stor nok by til at den ikke er "ferdig utforska" på en dag Alt i alt, en koselig by med fin strand, til et par som ikke vil feste, men heller ikke BARE ligge og steke i solen.. har noen forslag? :-) Anonymous poster hash: d5b9c...8f9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Kroatia er veldig fint og har en fin kyst. Pleier ikke å være så dyrt heller. Anonymous poster hash: 10d1f...1f5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Hva med Brighton. Ikke sandstrand, men fint strandområde og ofte fint vær om sommeren. Ellers er vel Kroatia som nevnt et fint sted. Også andre steder i Øst-Europa. Anonymous poster hash: 4667c...a54
pinar Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Hiver meg på Kroatia. Når jeg var der (split og hvar) så slo det meg at dette måtte være et utmerket kjæreste reisempl. Masse koselige cafeer og resturanter i sdegater osv, pluss stramd og stor nok by. EN del turisme, men samtidig ikke p en sånn ektremt påtrengende måte og kroaterne selv er hvertfall ikke pågående.
traveline Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Reis til Australia! Helt fantastisk. Her er litt klipp fra vår tur til inspirasjon:
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Reis til Australia! Helt fantastisk. Her er litt klipp fra vår tur til inspirasjon: https://www.youtube.com/watch?v=t_5cHpHE9_w For 7000,- per pers? Anonymous poster hash: d2820...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Reis til Australia! Helt fantastisk. Her er litt klipp fra vår tur til inspirasjon: https://www.youtube.com/watch?v=t_5cHpHE9_w Sist jeg sjekket var ikke dette i Europa.,Anonymous poster hash: ff097...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå