Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Har en meget dyktig klinikk i hjembyen min, og har med dette veldig lyst på restylane, men har dog noen spørsmål til dere.

Er det smertefult å sprøyte det inn, eller i ettertid?

Hvor lenge varte resultatet for dere? Når følte dere behov for å sprøyte inn ny?

Var det vel brukte penger?

Takker på forhånd for alle svar. :)

Anonymous poster hash: 16fb6...068
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri tatt restylane i leppene, men har tatt juvederm. Føles nok ganske likt vil jeg tro. Jeg valgte juvederm da jeg har hørt det sitter lengre og jeg har vært veldig fornøyd, vel verdt pengene! Jeg tok 1,1 ml, som var helt perfekt. Er nå litt over 3 måneder siden jeg tok det, og leppene er fremdeles fyldige. Jeg fikk bedøvelsekrem på leppene før jeg skulle ta innsprøytningen, så selve innsprøytingen var ikke vond i det hele tatt. Var litt i 3-4 dager etterpå, men vondt var det ikke. Tenker jeg skal sprøyte inn litt mer ut på høsten en gang :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd Restylane og Teosyal(omtrent det samme). Fikk bedøvelseskrem, så det var ikke smertefullt. Leppene ble veldig hovne og litt ømme i ca. tre dager etterpå, men det er helt levelig! Har tatt 5 injeksjoner på 1 år, hvilket er en del.. 3 ganger tok jeg 0,5 ml, 2 ganger 1 ml. Det er fordi det har "gått ut" relativt raskt, eller at jeg merker at leppene mine tåler mer. Dess flere ganger du tar, jo lenger vil det vare. Anbefaler å ta 1 ml første gangen, da 0,5 ml er veldig lite. Det kommer selvfølgelig an på utgangspunktet ditt. Små lepper tåler ikke like mye som større. I tillegg er det jo smart å ta mindre enn for mye, men 0,5 ml er veldig lite uansett.

Jeg angrer ikke på pengene jeg har brukt, selv om det er kostbart. Synes leppene mine ser veldig naturlige ut, samt at de er mye fyldigere enn før. Jeg har vært veldig opptatt av at de skal se naturlige ut, da mange får mindre pene resultat etterpå. Jeg har vært heldig, i alle fall.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 540c9...e76
Skrevet (endret)

Jeg har tatt Juvederm i leppene. Synes ikke det var så vondt, men ikke direkte behagelig heller.

Fikk dog ikke bedøvelsekrem på leppene først

Tok for 15 mnd siden, og har fortsatt masse igjen.

Jeg tok kun 0,25 i overleppa for å jevne ut asymmetri

Endret av Chevelle
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt Juvederm i leppene. Synes ikke det var så vondt, men ikke direkte behagelig heller.

Fikk dog ikke bedøvelsekrem på leppene først

Tok for 15 mnd siden, og har fortsatt masse igjen.

Jeg tok kun 0,25 i overleppa for å jevne ut asymmetri

"Fortsatt masse igjen", 0,25 ml er omtrent ingenting. Men skjønner poenget ditt. :P

Anonymous poster hash: 540c9...e76

Skrevet

Mye igjen da. av det lille jeg tok

Skrevet (endret)

hva er forskjellen på juviderm og restylane da?

Endret av spitfirex
AnonymBruker
Skrevet

Har dere virkelig sett noen som ser fine ut med slike innsprøytinger?

Jeg synes det ser bare SÅÅÅ dumt ut. Det virker som om kvinnen vil se ut som et barn med trutmunn.

Etter mitt syn så har alle som har gjort noe sånt ødelagt utseendet sitt og ser direkte latterlige ut.

Anonymous poster hash: 8dab6...bfa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser bare SÅÅÅ dumt ut. Det virker som om kvinnen vil se ut som et barn med trutmunn.

Etter mitt syn så har alle som har gjort noe sånt ødelagt utseendet sitt og ser direkte latterlige ut.

Spurte vel streng tatt ikke etter din personlige mening, men etter erfaringer fra andre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fant nettopp ut at det ikke er restylane, men juvederm de tar, så da blir det det! :P

AnonymBruker
Skrevet

Har dere virkelig sett noen som ser fine ut med slike innsprøytinger?Jeg synes det ser bare SÅÅÅ dumt ut. Det virker som om kvinnen vil se ut som et barn med trutmunn. Etter mitt syn så har alle som har gjort noe sånt ødelagt utseendet sitt og ser direkte latterlige ut. Anonymous poster hash: 8dab6...bfa

Da har du sett dem som har tatt for mye!

Anonymous poster hash: 5726c...ec0

• Liker 1
Skrevet

Det vil alltids være noen som tar for mye. De som får et naturlig og pent resultat legger du ikke engang merke til, så det blir litt feil å gre alle under samme kam. Det skriker uvitenhet av innlegget ditt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan garantere at du har sett noen fine du også! Du er bare ikke klar over det, og tror alle ser ut som hun derre Sofie-ett-eller-annet-bloggdama.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har tatt tannlege-blokkade og har ikke kjent en dritt. Litt vanskelig å snakke de første 15 minuttene da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...