Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Sletter brukeren min når folk stalker innlegg for mye. Skal vite det er ekstremt mange av disse som henger på deg som lim om du ikke har korrekte meninger med massene på KG 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Hvor ofte bytter dere nick da? Anonymous poster hash: e16e7...db4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Med anonym bruker er det ikke like nødvendig å bytte Anonymous poster hash: 1d132...0dc 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg skifter bruker etter et par måneder. Det har jeg gjort i alle år her på KG. Har aldri hatt behov for å finne venner her, har heldigvis et utbredt sosialt liv utenom KG. I løpet av alle disse årene har jeg sett hvor mye falske mennesker det er her. Folk er noe helt annet enn de utgir seg for ... og de ønsker ikke hverandre alt godt selv om de sier det. Noe av det første jeg la merke til er hvordan folk stimler til dagbøker eller tråder hvor mennesker legger ut om sine livskriser. Det er vel ingen som har hatt flere følgere enn mennesker i den ytterste krise? En annen ting er hvordan enkelte hardnakket påstår en ting i en tråd "Uff a meg så fælt det er med mennesker som gjør ditt og datt".. og så .. plutselig så gjør en av dere såkalte "venner" akkurat dette og legger ut om livet sitt i dagboken sin .. Og da .. kyss og klem, så fantastisk at du klarer deg så bra osv .. jeg blir kvalm av slikt. Så ja - jeg er veldig glad og fornøyd med å slette min bruker og starte fra scratch med jevne mellomrom. Ja, så har man alle de som har blitt "tatt" i en diskusjon og som aldri kommer over det og aldri glemmer det. De saumfarer tråd etter tråd for å finne noe som gjenkjenner vedkommende. Og når de får en mistanke (de trenger ikke engang være sikre) så går de rett i strupen på vedkommende uansett hva man diskuterer i denne tråden. Hårsåre mennesker som ikke takler et nederlag. Anonymous poster hash: 0fd58...93e Endret 5. juni 2014 av Mette Redigert. Ta kontakt med admin, for klage på evt moderatorer, i stedenfor å slenge ut påstander. Mette Forumansvarlig 3
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Det ble rapportert og jeg tok opp diskusjonen i en aktuell tråd en annen gang - med det resultat at innleggene mine ble slettet (selvsagt). Anonymous poster hash: 0fd58...93e typisk 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har sikkert hat 15-20 brukere i løpe av de 10 årene jeg har kastet bort tiden på KG
Gjest Ung tøff mann Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Usikker på hvor lenge, ser ikke for meg at jeg skal ha bruker her i flere år akkurat.
Sapientia Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Har bare vært her 1 år med bruker, men ser ingen behov for å bytte.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Går det ann å bytte nick? Anonymous poster hash: c3016...e1b
dillyduzit Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Går det ann å bytte nick? Anonymous poster hash: c3016...e1b http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=675480
Gjest Peanut Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Har vært her inne før, så slettet etter noen måneder eller noe sånt. Brukeren Pop derimot har tenkt å forbli pop en stund fremover. ^^,
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #18 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har vært her som anonym før. Tilvenningsfase.
Deer Skrevet 4. juni 2014 #20 Skrevet 4. juni 2014 Har kun hatt denne brukeren i litt over en måned .. har aldri tenkt å lage ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå