Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig blitt singel og sliter med å komme over eksen. Jeg tenker på han hele tiden, og jeg kommer over ting som minner meg om han :( Jeg savner han sånn. Jeg blir plutselig trist, og får flashbacks av gode minner hele tiden.. men jeg vet at han ikke er verdt mine tårer. Hva må jeg gjøre for å komme meg over han?

Anonymous poster hash: 612cb...121
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vet hvordan du har det. Jeg har vært knust i mange mnd nå. Men endelig ser det ut som det løser seg. Jeg tenker så klart på han ennå og savner han, men jeg tenker mer på de dårlige minnene som gjør at jeg ikke savner han så fælt. Prøv å tenk på de dårlige minnene. Var det noen ganger du tenkte at du skulle ønske du var singel? Ting du hadde lyst til å gjøre, men ikke kunne pga han? Og prøv å tenk at han ikke er den rette. Siden det ble slutt mellom dere, er dere enten ikke klare for hverandre eller dere passer ikke sammen. Det hjalp for meg å tenke slik, så håper det kan hjelpe deg også :)

Har du kontakt med han? Hvis du ennå har kontakt med han, så anbefaler jeg å kutte kontakten. Trenger ikke å være permanent, men til du ikke lenger blir såra og emosjonell av å snakke med han. Det skulle jeg ønske jeg gjorde før med min eks, for til tider var det helt forferdelig å ha kontakt med han når jeg fortsatt var så forelska. Jeg er ennå litt forelska og vi har kontakt selv om han fikk ny dame etter en uke eller to, men jeg har endra tankegangen litt. Kanskje vi ikke passa så godt sammen likevel :)

Anonymous poster hash: 7f9ed...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...