Gå til innhold

Synge i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal synge i bryllupet til kusina mi i sommer og jeg trenger forslag på fine sanger som jeg kan synge! Jeg er fortsatt litt usikker på om det skal være bare piano eller fullt band, så det er fint hvis sangen kan bli fin uavhengig av hva slags musikk det skal være til :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags stemme har du da? Visesanger, klassisk, jazz, rock, country...litt lettere å gi deg råd om vi vet litt om hva slags genre du trives i :)

Anonymous poster hash: b99bd...f04
Skrevet

Her har du noen typiske bryllupssanger i alle fall: From this moment (Shania Twain), You raise me up, Om du lemnade mig nu..

Skrevet

Hva slags stemme har du da? Visesanger, klassisk, jazz, rock, country...litt lettere å gi deg råd om vi vet litt om hva slags genre du trives i :)

Jeg har en helt vanlig stemme på en måte. Ikke veldig spesiell, ikke noe særlig jazz, rock eller country. Pleier ikke synge så mye visesanger heller, hehe! :) Liker godt å synge litt "pop"-aktige sanger, gjerne litt rolige. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en helt vanlig stemme på en måte. Ikke veldig spesiell, ikke noe særlig jazz, rock eller country. Pleier ikke synge så mye visesanger heller, hehe! :) Liker godt å synge litt "pop"-aktige sanger, gjerne litt rolige. :)

Hmmm...hva med "Det vacraste" av Cecilia Vennersten? Har sunget den selv og den er veldig klassisk bryllupssang, er heller ikke videre vanskelig. Har ikke god erfaring med pop-ballader da jeg synger mest klassisk, men om du googler litt så finner du nok noe.

Sissel Kyrkjebø har mange fine sanger f.eks )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...