Gjest Ennasus Skrevet 3. juni 2014 #1 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvilken av de er best, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nektarin Skrevet 3. juni 2014 #2 Del Skrevet 3. juni 2014 Hennig Olsen, såklart! Pga toffeesmaken, bedre kjeks og generelt bedre smak i isen. Det eneste diplomis har å stille opp med er papiret den er pakka i. Mye mer praktisk å rive av halvparten og fortsatt ha nok å holde i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Del Skrevet 3. juni 2014 Henning Olsen for kjelen har liksom mer nøttete smak.Anonymous poster hash: 3e136...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Del Skrevet 3. juni 2014 Liker begge like godt jeg Anonymous poster hash: 5e448...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2014 #5 Del Skrevet 3. juni 2014 Hennig Olsen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2014 #6 Del Skrevet 3. juni 2014 Diplom. Føles ikke så tung og tjukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 3. juni 2014 #7 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg liker alle sortene fra Hennig Olsen bedre enn Diplom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Del Skrevet 3. juni 2014 Sandwich-is fra Hennig Olsen: 306 kalorier, 5 gram proteiner, 49 gram karbohydrater, 10 gram fett (pr 100 gram) Sandwich-is fra Diplom-is, 67 gram: 190 kalorier, 3 gram proteiner, 29 gram karbohydrater, 7.4 gram fett (pr stykk) Saken er klar, om du forsøker å kontrollere inntaket av fett, kalorier og karbohydrater må du velge den letteste varianten fra Diplom-Is. http://livsstil.no.msn.com/trening/sjekk-hvor-mange-kalorier-det-er-i-iskrem?page=5 Jeg ville nok valgt Diplom-Is. Den er dessuten også ikke så mektig (kvalmende) som HO. Det syntes jeg også før jeg leste næringsinnholdoversikten på livsstil.no: Anonymous poster hash: 14f81...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 3. juni 2014 #9 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg liker best den fra Hennig Olsen, og når jeg ser brukeren over meg har postet næringsinnholdet skjønner jeg hvorfor. Sukker og fett 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Del Skrevet 3. juni 2014 Sandwich-is fra Hennig Olsen: 306 kalorier, 5 gram proteiner, 49 gram karbohydrater, 10 gram fett (pr 100 gram) Sandwich-is fra Diplom-is, 67 gram: 190 kalorier, 3 gram proteiner, 29 gram karbohydrater, 7.4 gram fett (pr stykk) Saken er klar, om du forsøker å kontrollere inntaket av fett, kalorier og karbohydrater må du velge den letteste varianten fra Diplom-Is. http://livsstil.no.msn.com/trening/sjekk-hvor-mange-kalorier-det-er-i-iskrem?page=5 Jeg ville nok valgt Diplom-Is. Den er dessuten også ikke så mektig (kvalmende) som HO. Det syntes jeg også før jeg leste næringsinnholdoversikten på livsstil.no: Anonymous poster hash: 14f81...791 Takk for nyttig info Jeg har ikke smakt den fra HO, men liker den andre veldig godt. Det er forresten rart at det er lov at HO's produkt får lov til å ha samme navn "Sandwich" som Diplomis sin...og nokså lik innpakning. Anonymous poster hash: 9f38c...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juni 2014 #11 Del Skrevet 3. juni 2014 Sandwich, den originale fra Diplom is. Det er det jeg har vokst opp med og det jeg liker best. Men om jeg husker rett hadde de også en med pistasj som var utrolig god fra Hennig Olsen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #12 Del Skrevet 3. juni 2014 Sandwich-is fra Hennig Olsen: 306 kalorier, 5 gram proteiner, 49 gram karbohydrater, 10 gram fett (pr 100 gram) Sandwich-is fra Diplom-is, 67 gram: 190 kalorier, 3 gram proteiner, 29 gram karbohydrater, 7.4 gram fett (pr stykk) Saken er klar, om du forsøker å kontrollere inntaket av fett, kalorier og karbohydrater må du velge den letteste varianten fra Diplom-Is. http://livsstil.no.msn.com/trening/sjekk-hvor-mange-kalorier-det-er-i-iskrem?page=5 Jeg ville nok valgt Diplom-Is. Den er dessuten også ikke så mektig (kvalmende) som HO. Det syntes jeg også før jeg leste næringsinnholdoversikten på livsstil.no: Anonymous poster hash: 14f81...791 Det blir ganske forvirrende å sammenlikne næringsinnhold pr. 100 gram i Hennig Olsen med næringsinnhold pr. enkelt is i Diplom-is. Her er næringsinnholdet pr. 100 gram i begge: Hennig Olsen sandwich: 306 kcal (5.0g protein - 49g karbo - 10g fett) Diplom-is sandwich: 290 kcal (4,5g protein - 43g karbo - 11g fett) Hennig Olsen sin sandwich-is er på ca. 110 ml, og Diplom-is sin er ca. 120 ml, så dermed er det ikke SÅ stor forskjell på kcal-innholdet i disse to isene som mange kanskje får intrykk av. Anonymous poster hash: 0b9a5...eed 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg greier forresten ALDRI å huske hvilken av de to jeg liker best, så i sommer skal jeg kjøpe begge og smake de samtidig! :-D Anonymous poster hash: 0b9a5...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerte Skrevet 3. juni 2014 #14 Del Skrevet 3. juni 2014 Hennig-Olsen, deilig toffe-is. Ikkje noko feil med vaniljeis, men det er ikkje det som er sandwich for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. juni 2014 #15 Del Skrevet 3. juni 2014 Hennig Olsen såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 3. juni 2014 #16 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg liker toffee-smaken aller best, men klarer aldri å huske hvilket merke det er når jeg skal kjøpe meg is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #17 Del Skrevet 3. juni 2014 Det blir ganske forvirrende å sammenlikne næringsinnhold pr. 100 gram i Hennig Olsen med næringsinnhold pr. enkelt is i Diplom-is. Her er næringsinnholdet pr. 100 gram i begge: Hennig Olsen sandwich: 306 kcal (5.0g protein - 49g karbo - 10g fett) Diplom-is sandwich: 290 kcal (4,5g protein - 43g karbo - 11g fett) Hennig Olsen sin sandwich-is er på ca. 110 ml, og Diplom-is sin er ca. 120 ml, så dermed er det ikke SÅ stor forskjell på kcal-innholdet i disse to isene som mange kanskje får intrykk av. Anonymous poster hash: 0b9a5...eed Faktisk er det vel totalt sett flere kalorier i Diplom-isen enn i Hennig-Olsen-isen. Hvis man absolutt skal drive og telle. Anonymous poster hash: 3e136...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. juni 2014 #18 Del Skrevet 3. juni 2014 Hennig-Olsen er alltid best, helt uavhengig av istype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå