AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Er det noen som har prøvd noen av disse produktene? Hva synes du og hvilke har du prøvd? Har dere noen favoritter og hva lukter produktene? Vurderer å bestille bodylotion, body scrub, lepomade, dussjåpe, sjampo og håndkrem, men trenger å høre andres erfaringer før jeg går amok Anonymous poster hash: 83249...747
Gjest Raptuza Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Lypsylane er gode, bortsett frå den med mintsmak. Neglesalven er ikkje noko å snakka om, samt den handsalva i metallboks. Meiner eg har hatt ein tynn bodylotion derfrå og, som eg heller ikkje ssyns var noko god.
chouette Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Elsker leppepomaden Håndkremen er helt ok i overgangssesongene men får du skikkelig tørre, ru hender på vinteren er det ikke mye hjelp i den. Shampooen med granateple(tror jeg?) lukter kjempedeilig og den er også fin til langt, nordisk hår.
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Leppomaden er god, god smal og fin farge, den røde.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Syns de har altfor mye parfyme i produktene sine. Blir fort lei, i tillegg til at det er kjipt å gå rundt og stinke. Anonymous poster hash: aa32c...378
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Drar opp igjen tråden. Har ikke fått svart før nå. Er det virkelig ingen flere som har prøvd Burts Bees produktene her inne? Og de av dere som har prøvd likte de ikke Anonymous poster hash: 83249...747
c44 Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har brukt leppomaden :-) veldig fornøyd med den, selvom den ble fort litt klissete og mye. Har også brukt Body lotion med shimmer og glød i til fine sommerdager. Kjøpte sminkefjerner i USA fra Burts... Den var fantastisk! :-)
Gjest Yellowrose Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Jeg synes håndkremen luktet litt søtt og spesielt i starten, men nå som jeg har brukt den en stund kjenner jeg ikke så mye til det. Den gjør hendene veldig myke så kommer absolutt til å fortsette å kjøpe den! drøy i bruk. Lypsylen har bivoks i seg og er kjempe effektiv på mine lepper som er veldig tørre.
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har prøvd en del fra Burt's Bees. - Pomegranate volumsjampo og balsam: Lukter godt, ikke for søtt og på trengende. Var helt greie til håret mitt. Jeg reagerer på det meste i sjampoer, men denne var god for hodebunnen min. Håret mitt er ikke særlig kresent. - Radiance Facial Cleanser: har konsistens som sæd. Behagelig lukt, renser greit nok og var en brukende dusjrens for min del. Pluss for pumpeflaske. - Intense Hydration Day Lotion: en av favorittkremene mine. Jeg har veldig fuktfattig hud som klikker totalt om vinteren og denne klarte nesten å hamle opp med huden helt alene. Kjempebehagelig bestemor-blomsterlukt. - Radiance Day Creme: ikke nok fukt til huden min. - Peach and Willowbark Deep Pore Scrub: helt grei skrubb, men ikke noe mer enn det. Jeg har dog ikke funnet skrubben med stor S enda, så ''helt grei'' er akseptert for meg.
Guybrush Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Har den glasskrukka med banan/bievoks-saken for å smøre inn fingrene/hender. Fungerer veldig bra her iallefall. Får så tørre hender enkelte dager på jobb.
Gjest Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Har prøvd samme krem som Guybrush, samt Burts Bees Ultra conditioning lip balm. Kremen er ganske så fet, så liker best å smøre meg på kvelden eller før jeg skal legge meg, men synes den funker bra. Leppepomaden er også god, men den kan føles litt kornete til tider. Jeg reagerer på veldig mange leppepomader, men virker som jeg tåler denne
skruf Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 Jeg liker fotkremen veldig godt, den med kokos. Super mot tørr hud på hælene! https://www.blush.no/p-10118-foot-cream-coconut-120g.aspx Likedan er leppomaden god. Liker også oljen til å ha i badevannet, funker for voksne også, ikke bare babyer https://www.blush.no/p-10128-baby-bee-nourishing-baby-oil-115ml.aspx Tenåringsjenta mi bruker dagkremen og nattkremen, hun er veldig fornøyd med de (men jeg har ikke testet de selv). https://www.blush.no/p-10103-sensitive-daily-moisturizing-cream-50g.aspx https://www.blush.no/p-10105-sensitive-night-cream-50g.aspx
Gjest alegria Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Liker lypsilen med mintsmak. Svir på leppene og det er de jeg føler funker best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå